موضوعات پیشنهادی پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی- بازاریابی

بررسی تاثیر خدمات پس از فروش شرکت زیراکس بر میزان رضایت مشتریان این شرکت در استان اصفهان
بررسی عوامل مؤثر بر میزان صادرات سیمان کشور
بررسی عوامل مؤثر بر صادرات کاشی و سرامیک دراستانهای یزد و اصفهان
بررسی نگرش صادر کنندگان در مورد تأثیر عوامل تولید، بازاررسانی و اطلاع رسانی به بازار بر صادرات سنگهای تزئینی و ساختمانی در شهرستان اصفهان
تجزیه و تحلیل عوامل داخلی برای کسب مزیت رقابتی در مجتمع فولاد مبارکه اصفهان
امکان سنجی استقرار تجارت الکترونیک در صنایع پتروشیمی اصفهان
بررسی ارتباط همکاری و عملکرد در بین مؤسسات صنایع دستی شهر اصفهان (مورد مطالعه : خاتم سازی)
بررسی موانع توسعه و صادرات نرم افزار ایران
انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مطالعه موردی : شرکت کاشی مرجان
بررسی تأثیر خصوصی سازی بر بهبود عملکرد واحدهای خصوصی شده شرکت مخابرات شهرستان ورامین
مطالعه ویژگی های کارآفرینی مدیران ارشد صنایع غذایی اصفهان
بررسی عوامل موثر بر بازاریابی صادرات محصولات کارخانجات نساجی تولیدکننده پارچه
تکنولوژی اطلاعات و تأ ثیر آن بر اشتغال (مطالعه موردی: استان تهران)
بررسی نقش سیستم های اطلاعات بازاریابی در فرآیند تدوین استراتژی شرکتهای موجود در فهرست IMI-100 (فهرست صد شرکت برتر سال ۱۳۸۱) سازمان مدیریت صنعتی
بررسی تأثیر مدیریت بازاریابی بر افزایش فروش داخلی و جهانی محصول سوهان قم
بررسی عوامل مؤثر بر نگرش خریداران فرش ماشینی با نام های تجاری متفاوت در شهر اصفهان
بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک دولتی در شهر اصفهان
بررسی اثر بخشی فعالیتهای ترویجی آموزش انجام شده در زمینه بیمه های عمر توسط صنعت بیمه در شهر تهران
بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات فرش دستباف ایران
بررسی رابطه بین کیفیت برنامه ریزی بازاریابی با عملکردصنایع مواد غذایی در شهر اصفهان
مطالعه عوامل موثر بر ترجیح مشتریان درانتخاب یک تلویزیون با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی مطالعه موردی:شهر اصفهان
بررسی خصوصی سازی رسانه سیمای جمهوری اسلامی ایران بر عملکرد و پیامدهای آن در ایران
بررسی کارایی پرتفوی (سبد سهام) بیمه مرکزی ایران
بررسی موقعیت و جایگاه بازار شرکت فولاد آلیاژی ایران و ارائه استراتژی های مرتبط با آن با استفاده از ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک
بررسی تأثیر مدل EFQM به عملکرد شرکت پالایش نفت بندعباس
قیمت گذاری استراتژیک برای شومینه گازی جدید شرکت مهیا گاز در منطقه اصفهان
بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات صنعت داروسازی ایران
بررسی عوامل موثر بر استنباط گردشگران خارجی در مورد وجهه ایران به عنوان یک مقصد گردشگری
بررسی عوامل مؤثر بر صادرات سنگهای ساختمانی به کشورهای حوزه خلیج فارس
بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگاهی و عمل خرید بیمه گذاران در زمینه بیمه های آتش سوزی در شهر اصفهان
بررسی تاثیر مدیریت با مشتری بر کسب مزیت رقابتی بانک کشاورزی
بررسی آمادگی شرکت ذوب آهن اصفهان جهت پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک کشاورزی و پارسیان در شهر اصفهان
اندازه گیری کیفیت خدمات بانکی با استفاده از مدل سروکوال در بانک صادرات شهر اصفهان، با تأکید بر خدمات سپهر
رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید مصرف کنندگان خودروهای پژو پارس، ۲۰۶ و سمند در تهران
بررسی عوامل موثربر انگیزش کارکنان شرکت برق منطقه ای اصفهان بر اساس تئوری هرزبرگ
تعیین وضعیت مدیریت روابط با مشتری در شرکت ایکات (تهران، اصفهان و گیلان)
بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم خرید خودروهای سمند و پراید در شهر اصفهان
عوامل موثر بر عملکرد تیم های مراقبت پرواز در فرودگاه امام خمینی و مهرآباد و مرکز کنترل فضای کشور ایران
رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر بر کانال توزیع صادرات محصولات فولادی
رابطه بین نگرش مشتریان و انتخاب آن ها در خرید اجاق گاز فردار در شهرکاشان در سال ۱۳۸۶
بررسی عوامل مؤثـر بر فرآیند تصمیم‌گیری خریداران صادراتی محصولات فولادی- مورد مطالعه: شرکت سهامی ذوب‌ آهن اصفهان
عوامل موثر بر وفاداری مشتریان : مطالعه موردی بر مصرف کنندگان تایرهای کامیونی در پایانه باربری شهرشیراز
فضیلت های اخلاقی بازاریابی: بررسی دیدگاه متخصصین بازایابی و جامعه مصرف کننده
بررسی تأثیر مدیریت رابطه با مشتری (CRM) بر عملکرد کلی مؤسسات مالی شهر اصفهان
بررسی عوامل موثر بر قصد ترک خدمت کارکنان در شرکت گاز استان کرمانشاه در سال ۱۳۸۶
بررسی عوامل موثر بررضایت مشتری از خدمات پس از فروش محصولات پارس خزر در شهر رشت در سال ۱۳۸۶
تأثیر سودآوری در تأمین مسئولیت اجتماعی سازمان : بررسی دیدگاه کارکنان و مشتریان شرکت فولاد مبارکه
آمادگی برای پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری؛ مطالعه ی موردی بانک صادرات تهران، حوزه ی غرب
تاثیر ابزارهای پیشبرد فروش بر واکنش‎های پس از خرید مصرف ‎کنندگان مواد غذایی (مورد مطالعه: فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه شهرستان اصفهان)
رابطه بین کیفیت خدمات و ارزش نام تجاری در هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره استان‌های منتخب اصفهان و تهران
موانع و چالش‌های توسعه گردشگری داخلی در استان اردبیل
شکاف ‌های داخلی کیفیت خدمات و تحلیل ارتباط آن با رضایتمندی شغلی کارکنان در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران در استان اصفهان)
تعیین و اولویت بندی عوامل رضایتمندی نمایندگی های فروش شرکت سایپا بر اساس روش FAHP
طراحی یک مدل مفهومی برای پذیرش تجارت الکترونیک در موسسات کوچک و متوسط صنعتی اصفهان
ارائه یک مدل تلفیقی از تحلیل SWOT، به منظور تحلیل استرات‍‍ژیک مشتری محور مورد مطالعه : بانک صادرات شهر اصفهان
مقایسه اثربخشی شرکت‎های بیمه خصوصی و دولتی از دیدگاه رضایت بیمه‎ گذاران در شهر تهران با تاکید بر بخش خسارت بیمه اتومبیل
عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک از نظر مدیران بنگاه­های کوچک و متوسط منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی
عوامل مؤثّر بر شکل گیری تصویر ذهنی مشتریان از بیمارستان های وابسته به سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی شهر اصفهان
تاثیر بازاریابی اینترنتی بر افزایش درآمد هتلهای شهر مشهد
بررسی دلایل استفاده از بازاریابی رابطه مند در بین تامین کنندگان قطعات به شرکت سایپا

مطالب مرتبط