فتح قله پراو توسط کوهنوردان دالاهو، حماسه‌ای دیگر در پاسداشت ایثارگران
موضوع : شهرشناسی | استان کرمانشاه - کرند

فتح قله پراو توسط کوهنوردان دالاهو، حماسه‌ای دیگر در پاسداشت ایثارگران

در سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، تیم کوهنوردی خانواده‌های شهدا و جانبازان شهرستان دالاهو در اقدامی ارزشمند و حماسی، قله پراو با ارتفاع 3405 متر را فتح کردند.

این صعود در روز پنجشنبه سوم خرداد ۱۴۰۳، به منظور ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی و همچنین پاسداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان انجام شد.

حماسه صعود تیم کوهنوردی دالاهو به قله پراو، نمادی از روحیه استوار و پویایی خانواده‌هایی است که با فداکاری‌های بی‌نظیر خود در طول جنگ تحمیلی، حماسه‌های ماندگاری را برای این مرز و بوم خلق کرده‌اند.

صعود موفقیت‌آمیز این تیم، دستاوردی ستودنی است که گویای قدرت، عزم راسخ و تعهد بی‌وقفه این افراد در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین حفظ سلامتی و آمادگی جسمانی است.

روحیه استوار و تلاش بی‌وقفه این کوهنوردان، الهام‌بخش همگان بوده و به ما یادآور می‌شود که در تمامی مراحل زندگی، باید با پشتکار، صبر و تلاش، به دنبال تعالی و موفقیت باشیم.

از صمیم قلب به تیم کوهنوردی دالاهو به خاطر این صعود افتخارآفرین تبریک می‌گوییم و مراتب قدردانی خود را از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان به خاطر فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بی‌حد و حصرشان ابراز می‌داریم. خدمات ارزشمند آنان به این کشور، گرامی و ماندگار خواهد بود.

 

نظر شما