بانوی تفرشی، الگویی درخشان در کنگره بانوان تاثیرگذار استان مرکزی
موضوع : شهرشناسی | استان مرکزی-تفرش

بانوی تفرشی، الگویی درخشان در کنگره بانوان تاثیرگذار استان مرکزی

در مراسم باشکوه اختتامیه دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان مرکزی که در سالن غدیر استانداری اراک برگزار شد، بانوی تفرشی، سرکار خانم اعظم عسکری، به عنوان یکی از زنان تاثیرگذار استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

این کنگره که با هدف شناسایی و معرفی الگوهای موفق زنان در استان مرکزی برگزار می‌شود، امسال نیز با استقبال گسترده بانوان و مسئولین همراه بود. در این مراسم، 26 بانوی برگزیده در هشت حوزه مختلف، تندیس و لوح تقدیر خود را دریافت کردند.

مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی در این مراسم با اشاره به اهمیت معرفی الگوهای موفق زنان در عصر حاضر، بر ضرورت ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی تاکید کرد. وی همچنین به ابتکار شهید رئیسی در برگزاری این‌گونه کنگره‌ها اشاره کرد و گفت: این رویدادها فرصتی ارزشمند برای شناسایی و قدردانی از زنان توانمند کشور است.

مفتح‌زاده، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز با بیان اینکه نخستین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار استان مرکزی در سال گذشته برگزار شده است، به دستاوردهای این رویداد اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این کنگره‌ها، ایجاد انگیزه در بین زنان و دختران جوان برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر است.

خانم اعظم عسکری، بانوی برگزیده شهرستان تفرش، علاوه بر دریافت تندیس و جایزه کنگره، به عنوان بانوی تاثیرگذار در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیز شناخته شد. این افتخار بزرگ برای شهرستان تفرش و زنان استان مرکزی است.

برگزاری این‌گونه کنگره‌ها، گامی مهم در راستای تقویت جایگاه زنان در جامعه و ترویج فرهنگ ارزش‌گذاری بر توانمندی‌های زنان است.

نظر شما