دلایل حضور زهرا نعمتی در پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

دلایل حضور زهرا نعمتی در پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴

زهرا نعمتی، پرافتخارترین بانوی پارالمپیکی ایران، درباره حضورش در پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ توضیحاتی ارائه داد. او به خبرنگار ایرنا گفت:

۱. عضویت در کمیسیون ورزشکاران: به‌تبع قوانین کمیته بین‌المللی پارالمپیک، هر چهار سال یک‌بار انتخابات کمیسیون ورزشکاران این کمیته در حاشیه برگزاری رویداد پارالمپیک برگزار می‌شود. با توجه به عضویت قبلی نعمتی در این کمیسیون و دعوت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک و حمایت کمیته ملی پارالمپیک ایران و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، او به عنوان نماینده ایران در پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ حضور خواهد داشت.

۲. عدم حضور به عنوان ورزشکار: زهرا نعمتی به دلیل برخی مسائل شخصی و حرفه‌ای که در حال حاضر امکان بیان آن‌ها نیست، تصمیم به عدم شرکت در مسابقات انتخابی و رکوردگیری داخلی گرفته است. او تأکید کرد که حفظ آرامش روحی و روانی خود، خانواده‌اش و جامعه رشته تیراندازی با کمان در این برهه حساس برایش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

۳. امید به موفقیت کاروان پارالمپیک ایران: نعمتی با بیان شعار "ایمان، ایثار و افتخار" ابراز امیدواری کرد که کاروان ورزشکاران پارالمپیک ایران با کسب بهترین نتایج به میهن اسلامی بازگردند.

زهرا نعمتی، که با کسب ۳ نشان طلای پیاپی در رشته تیراندازی با کمان در پارالمپیک‌های ۲۰۱۲ لندن، ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۱۸ جاکارتا، به‌عنوان پرافتخارترین ورزشکار تاریخ ایران شناخته می‌شود، در این رویداد به عنوان یک نماینده و مشاور در کنار کاروان ایران حضور خواهد داشت.

نظر شما