ماجرای عجیب: پرداخت قبض برق همسایه به مدت ۱۸ سال!
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

ماجرای عجیب: پرداخت قبض برق همسایه به مدت ۱۸ سال!

یکی از ساکنان ایالت کالیفرنیا پس از سال‌ها متوجه شد که به جای قبض برق خود، ۱۸ سال قبض برق همسایه‌اش را پرداخت می‌کرده است. کن ویلسون، که از سال ۲۰۰۶ به تنهایی در یک مجتمع آپارتمانی در شهر واکاویل کالیفرنیا زندگی می‌کند، اخیراً با افزایش غیرمعمول در هزینه‌های برق ماهیانه خود مواجه شد و تصمیم گرفت آن را بررسی کند.

برای کاهش هزینه‌ها، ویلسون دستگاهی را برای نظارت بر مصرف برق خریداری کرد، اما متوجه شد که حتی زمانی که تمامی وسایل برقی خود را خاموش کرده بود، کنتور برق همچنان در حال فعالیت بود. این اتفاق او را متعجب کرد و باعث شد که با شرکت برق منطقه‌ای PG&E تماس بگیرد.

نماینده شرکت برق پس از بررسی کنتور، تأیید کرد که از سال ۲۰۰۹ قبض برق آپارتمان کناری توسط ویلسون پرداخت شده است. به گفته سخنگوی این شرکت، اشتباه در خواندن کنتور منجر به این مشکل شده بود.

این شرکت برق ضمن عذرخواهی از ویلسون، اعلام کرد که مشکل را برطرف کرده و بیش از ۶۰۰ دلار به حساب او واریز شده است. همچنین از تمامی مشتریان خود درخواست کرد که شماره شناسه کنتور برق خود را با قبض ماهیانه مطابقت دهند تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شود.

این ماجرا یادآور اهمیت دقت در بررسی قبوض و کنترل اطلاعات مربوط به مصرف انرژی است تا از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.

نظر شما