کودکان چگونه تغییرات آب و هوایی شدید را درک می کنند
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

کودکان چگونه تغییرات آب و هوایی شدید را درک می کنند

در مقاله "چگونه کودکان از تغییرات آب و هوایی و آب و هوای شدید معنا می سازند"، NPR با کودکان در سراسر ایالات متحده صحبت کرد تا در مورد نحوه درک آنها از تغییرات آب و هوایی و تأثیر آن بر زندگی آنها صحبت کند. کودکان در مورد مشاهده تغییرات آب و هوا در محله ها و جوامع خود صحبت کردند، از جمله خشکسالی، سیل، طوفان و افزایش دما. آنها همچنین در مورد نگرانی های خود در مورد آینده صحبت کردند و اینکه چگونه تغییرات آب و هوایی بر زندگی آنها تأثیر می گذارد.
یکی از کودکانی که NPR با او صحبت کرد، دختر 10 ساله ای به نام لیلی بود که در نیویورک زندگی می کند. او گفت که شاهد افزایش دما و تغییر الگوهای آب و هوایی در محله خود بوده است. او گفت: "من می بینم که درختان در حال خشک شدن هستند و من می بینم که پارک ها کمتر سبز هستند."
لیلی همچنین در مورد نگرانی های خود در مورد آینده صحبت کرد. او گفت که نگران است که تغییرات آب و هوایی باعث شود زمین برای زندگی غیرقابل سکونت شود. او گفت: "من نگران هستم که زمین خیلی گرم شود و همه مردم بمیرند."
کودکان دیگری که NPR با آنها صحبت کرد نیز نگرانی های مشابهی داشتند. آنها در مورد اینکه چگونه تغییرات آب و هوایی باعث افزایش فقر، گرسنگی و بیماری خواهد شد، صحبت کردند. آنها همچنین در مورد اینکه چگونه تغییرات آب و هوایی بر سلامت روان آنها تأثیر می گذارد، صحبت کردند.
این مقاله نشان می دهد که کودکان در حال مشاهده تغییرات آب و هوایی و تأثیر آن بر زندگی آنها هستند. آنها نگران آینده هستند و می خواهند کاری برای کمک به حل این مشکل انجام دهند.
در اینجا چند نکته برای کمک به کودکان در درک تغییرات آب و هوایی آورده شده است:

با آنها در مورد تغییرات آب و هوایی صحبت کنید. به آنها توضیح دهید که تغییرات آب و هوایی چیست و چگونه بر کره زمین تأثیر می گذارد.
به آنها منابع آموزشی در مورد تغییرات آب و هوایی ارائه دهید. کتاب ها، فیلم ها و وب سایت های زیادی برای کمک به کودکان در درک تغییرات آب و هوایی وجود دارد.
آنها را تشویق کنید تا در مورد تغییرات آب و هوایی اقدام کنند. آنها می توانند با کاهش مصرف انرژی، استفاده از وسایل نقلیه عمومی و حمایت از سیاست های زیست محیطی، کاری برای کمک به حل این مشکل انجام دهند.

با کمک بزرگسالان، کودکان می توانند در مورد تغییرات آب و هوایی بیاموزند و برای کمک به حل این مشکل اقدام کنند.

نظر شما