قمی ها تایل کورت دار می شوند
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

قمی ها تایل کورت دار می شوند

براساس خبر منتشر شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، اولین کفپوش روباز (تایل کورت) استان قم در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و بهینه‌ سازی فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای در مدرسه محمدرضایی ناحیه 2 آموزش و پرورش در حال اجرا است.
کفپوش روباز مدرسه محمدرضایی در محله‌ کم برخوردار، ویژه حدود 800 نفر دانش آموزان دختر متوسطه اول و دوم آموزشگاه در حال اجرا است و به زودی به بهره‌ برداری خواهد رسید.
این کفپوش روباز اولین کفپوش تایل کورت در استان است که با ابلاغ اعتبارات وزارتخانه در طرح شهید سلیمانی به مساحت 600 متر به  اجرا درآمده است.
مزایا و کاربردهای تایل کورت
تایل کورت نوعی کفپوش ورزشی روباز است که از ترکیبات پلیمری ساخته شده است. این کفپوش ها مزایای زیادی نسبت به سایر کفپوش های ورزشی دارند، از جمله:

مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش
ضد لغزش و ایمنی بالا
عایق صدا و حرارت
نصب و نگهداری آسان

تایل کورت ها برای انواع ورزش های روباز مانند بسکتبال، والیبال، بدمینتون، تنیس و ... مناسب هستند.
اهمیت اجرای طرح شهید سلیمانی در حوزه ورزش
طرح شهید سلیمانی یکی از طرح های مهم وزارت آموزش و پرورش است که با هدف توسعه و بهبود فضاهای آموزشی و پرورشی در سراسر کشور اجرا می شود. این طرح در حوزه ورزش نیز با هدف توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی درون مدرسه ای و همچنین افزایش سطح سلامت و نشاط دانش آموزان اجرا می شود.
اجرای اولین کفپوش روباز (تایل کورت) در استان قم در راستای اجرای این طرح، گامی مهم در راستای توسعه ورزش و افزایش نشاط و سلامت دانش آموزان این استان است.

نظر شما