فراخوان اهدای کتاب به دو کتاب‌خانه روستایی در رامهرمز
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

فراخوان اهدای کتاب به دو کتاب‌خانه روستایی در رامهرمز

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، به منظور تجهیز دو کتابخانه‌ روستایی در دو کوهک و دژگلی شهرستان رامهرمز، از فرهنگ‌دوستان طلب یاری کرد.
به گزارش روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، به دنبال درخواست مهدی مرادی، از اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و شاعران به‌نام خوزستانی، این انجمن فرهنگی مردم‌نهاد از نویسندگان، شاعران، مترجمان، ناشران و سایر افراد علاقه‌مند دعوت به‌همکاری کرد تا در این امر فرهنگی یاری‌گر انجمن باشند.
علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود در گروه‌های سنی کودک، نوجوان را نهایتاً تا پایان دی‌ماه در روزهای زوج از ساعت ۹ الی ۱۷ به دبیرخانه انجمن به نشانی تهران، خیابان سمیه، بین مفتح و موسوی، بن‌بست پروانه، پلاک ۲ تحویل دهند.
کتاب‌های مورد نیاز
کتاب‌های مورد نیاز این دو کتابخانه در گروه‌های سنی کودک و نوجوان هستند. کتاب‌های داستانی، شعر، علمی، آموزشی، مذهبی و... از جمله کتاب‌هایی هستند که می‌توانند در این کتابخانه‌ها مورد استفاده قرار گیرند.
اهداف
هدف از این فراخوان، تجهیز دو کتابخانه‌ روستایی در دو کوهک و دژگلی شهرستان رامهرمز است. این دو کتابخانه در مناطق محرومی از شهرستان رامهرمز واقع شده‌اند و وجود کتاب و امکانات فرهنگی در این مناطق می‌تواند نقش مهمی در رشد و پرورش کودکان و نوجوانان این مناطق ایفا کند.
نحوه اهدای کتاب
کتاب‌های اهدایی باید در شرایط مناسبی باشند. کتاب‌هایی که کثیف، پاره یا آسیب‌دیده باشند، نمی‌توانند در این کتابخانه‌ها مورد استفاده قرار گیرند.
علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را به دبیرخانه انجمن نویسندگان کودک و نوجوان واقع در تهران، خیابان سمیه، بین مفتح و موسوی، بن‌بست پروانه، پلاک ۲ تحویل دهند. این دبیرخانه در روزهای زوج از ساعت ۹ الی ۱۷ آماده دریافت کتاب‌های اهدایی است.
کمک به کودکان و نوجوانان محروم
با اهدای کتاب به این دو کتابخانه‌ روستایی، می‌توانید به کودکان و نوجوانان محروم این مناطق کمک کنید تا با دنیای کتاب و داستان آشنا شوند و از امکانات فرهنگی بهره‌مند شوند.

نظر شما