دو برادر آمریکایی در 12 ثانیه 25 میلیون دلار رمزارز را سرقت کردند!
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

دو برادر آمریکایی در 12 ثانیه 25 میلیون دلار رمزارز را سرقت کردند!

هک بی‌سابقه: 25 میلیون دلار در چشم به هم زدنی!

اتفاقی عجیب و تکان‌دهنده در دنیای رمزارزها رخ داده است. دو برادر آمریکایی به نام‌های آنتوان و جیمز پریر-بوئنو، که هر دو دانش‌آموخته یکی از معتبرترین دانشگاه‌های آمریکا هستند، متهم به سرقت 25 میلیون دلار رمزارز در عرض 12 ثانیه شده‌اند!

این اقدام که گفته می‌شود اولین مورد در نوع خود است، توسط وزارت دادگستری ایالات متحده افشا شده و اتهامات کلاهبرداری دیجیتال و پولشویی علیه این دو برادر مطرح شده است.

جزئیات این سرقت هولناک چه بود؟

هنوز اطلاعات دقیقی از چگونگی انجام این سرقت منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که این دو برادر از یک حفره امنیتی در پلتفرم معاملات رمزارز سوء استفاده کرده باشند.

آنها با استفاده از این حفره، توانسته‌اند در عرض 12 ثانیه، 25 میلیون دلار رمزارز را از حساب قربانی به حساب خود منتقل کنند.

سرنوشت این دو برادر چه خواهد شد؟

هنوز هیچ حکمی در این پرونده صادر نشده، اما این دو برادر با اتهامات سنگینی روبرو هستند و در صورت اثبات جرم، مجازات‌های سختی در انتظار آنها خواهد بود.

این اتفاق چه پیامدی برای دنیای رمزارزها دارد؟

این سرقت، بار دیگر نشان‌دهنده خطرات امنیتی موجود در دنیای رمزارزها است. هکرها دائماً در حال یافتن راه‌های جدیدی برای نفوذ به سیستم‌ها و سرقت دارایی‌های دیجیتال هستند.

بنابراین، لازم است که کاربران رمزارزها به شدت مراقب امنیت حساب‌های خود باشند و از اقدامات احتیاطی لازم برای محافظت از دارایی‌های خود استفاده کنند.

 

نظر شما