پایگاه اورژانس جدید زاهدان، گامی بلند در جهت ارتقای خدمات سلامت در سیستان و بلوچستان
موضوع : شهرشناسی | استان سیستان و بلوچستان -زاهدان

پایگاه اورژانس جدید زاهدان، گامی بلند در جهت ارتقای خدمات سلامت در سیستان و بلوچستان

خبر تکمیل و بهره‌برداری قریب الوقوع پایگاه اورژانس منطقه ۱۴ زاهدان، نویدبخش امیدی تازه برای ساکنان این منطقه و گامی مثبت در جهت ارتقای خدمات سلامت در استان سیستان و بلوچستان است.

اهمیت احداث این پایگاه اورژانس:

  • دسترسی سریع‌تر به خدمات اورژانس: با احداث این پایگاه، ساکنان منطقه ۱۴ زاهدان در مواقع ضروری به طور قابل توجهی سریع‌تر به خدمات اورژانس و نجات جان خود دسترسی خواهند داشت.
  • کاهش زمان رسیدن آمبولانس: حضور این پایگاه در منطقه، به طور حتم زمان رسیدن آمبولانس به محل حادثه را به طور قابل توجهی کاهش خواهد داد که این امر در نجات جان بیماران و مصدومان نقش حیاتی دارد.
  • افزایش کیفیت خدمات اورژانس: بدون شک، احداث این پایگاه اورژانس، منجر به افزایش کیفیت خدمات اورژانس در این منطقه خواهد شد.
  • گامی در جهت عدالت در دسترسی به خدمات سلامت: احداث این پایگاه در منطقه‌ای که از نظر امکانات بهداشتی و درمانی کمبود داشت، به نوعی گامی در جهت تحقق عدالت در دسترسی به خدمات سلامت به شمار می‌رود.

تقدیر از تلاشگران:

در این راستا، لازم است از تلاش‌ها و زحمات بی‌وقفه مدیر دفتر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، کارکنان خدوم این دانشگاه و همچنین کلیه دست‌اندرکاران احداث این پایگاه اورژانس قدردانی نماییم.

 

نظر شما