بازدید سرهنگ ستاد "محمد محمودی" از ایست و بازرسی ۱۷ شهریور و خط ورود مسافران به کشور
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

بازدید سرهنگ ستاد "محمد محمودی" از ایست و بازرسی ۱۷ شهریور و خط ورود مسافران به کشور

سرهنگ ستاد "محمد محمودی"، فرمانده هنگ مرزی تایباد، در راستای بررسی آمادگی یگان‌های مرزی تحت امر، از ایست و بازرسی ۱۷ شهریور و خط ورود مسافران به کشور بازدید کرد.

در این بازدید، ایشان ضمن حضور در گمرک دوغارون و گروهان مرزی ۱۷ شهریور، از آمادگی کارکنان و تجهیزات برای انجام مأموریت‌های سازمانی یگان‌های مرزی بازدید و دستورات و آموزش‌های لازم را صادر نمود.

اهمیت این بازدید:

  • تاکید بر آمادگی مرزبانان: این بازدید نشان‌دهنده توجه ویژه فرمانده هنگ مرزی تایباد به آمادگی و روحیه بالای مرزبانان در حراست از مرزهای کشور است.
  • بررسی تجهیزات: سرهنگ محمودی در این بازدید از تجهیزات و امکانات ایست و بازرسی ۱۷ شهریور و خط ورود مسافران به کشور نیز بازدید کرد تا از به‌روز بودن و کارآمدی آنها اطمینان حاصل کند.
  • صدور دستورات و آموزش‌ها: فرمانده هنگ مرزی تایباد در این بازدید، دستورات و آموزش‌های لازم را به کارکنان یگان‌های مرزی تحت امر خود ارائه کرد تا از آمادگی کامل آنها برای انجام مأموریت‌های محوله اطمینان حاصل کند.

این بازدید در حالی انجام می‌شود که حفظ امنیت مرزها و مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر از جمله وظایف مهم هنگ مرزی تایباد است.

سفرهای میدانی و بازدیدهای مستمر فرماندهان از یگان‌های مرزی، می‌تواند به ارتقای روحیه مرزبانان، افزایش انگیزه آنها و در نهایت، به انجام هرچه بهتر وظایف محوله کمک کند.

امیدواریم با تلاش‌ها و مجاهدت‌های مرزبانان جان بر کف، شاهد امنیت و آرامش روزافزون در مرزهای کشورمان باشیم.

نظر شما