پایان گروگانگیری ۶ ماهه در خراسان شمالی: دختر ۲۰ ساله پس از ماه‌ها اسارت آزاد شد
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

پایان گروگانگیری ۶ ماهه در خراسان شمالی: دختر ۲۰ ساله پس از ماه‌ها اسارت آزاد شد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از پایان گروگانگیری ۶ ماهه و آزاد شدن دختر ۲۰ ساله‌ای که توسط فردی در این استان ربوده شده بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری‌زاده در تشریح این خبر اظهار داشت: حدود ۶ ماه پیش، یکی از اهالی روستای قاضی شهرستان مانه و سملقان به پاسگاه مراجعه و از ربوده شدن دختر ۲۰ ساله خود خبر داد.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام این خبر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه تلاش‌های اولیه برای یافتن دختر ربوده شده ثمربخش نبود، گفت: با این وجود، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصدهای مستمر، موفق به شناسایی محل نگهداری گروگان در استان‌های تهران و شیروان شدند.

سردار مطهری‌زاده ادامه داد: سرانجام، روز گذشته، گروگان از فرصتی کوتاه استفاده کرده و با استفاده از تلفن همراه، محل نگهداری خود را به خانواده‌اش اطلاع داد.

وی خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع ماموران، محل مورد نظر شناسایی و گروگان پس از ۶ ماه اسارت، آزاد و به آغوش خانواده بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در خصوص انگیزه متهم به این گروگانگیری گفت: متهم با ترفند دعوت به بازیگری در فیلم‌های سینمایی، این دختر ۲۰ ساله را اغفال و سپس وی را به گروگان گرفته بود.

سردار مطهری‌زاده در پایان از دستگیری متهم این پرونده خبر داد و گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

نظر شما