بازدید معاون مهندسی مرزبانی فراجا از پروژه انسداد مرز هنگ تایباد
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

بازدید معاون مهندسی مرزبانی فراجا از پروژه انسداد مرز هنگ تایباد

سرهنگ "شهسوار جلیلیان"، معاون مهندسی مرزبانی فراجا، به همراه سرهنگ "شهریاری"، معاون فاوا استان و سرهنگ "حسن رمضانی"، جانشین هنگ مرزی تایباد، از پروژه انسداد مرز در این هنگ بازدید کرد.

هدف از این بازدید، بررسی روند اجرای طرح انسداد فیزیکی مرز و همچنین قرار گرفتن در جریان پیشرفت طرح، وضعیت امنیتی و جغرافیایی منطقه، اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی صورت گرفته در راستای تامین امنیت مرز و پیشرفت حوزه سرزمینی هنگ مرزی تایباد بود.

در این بازدید، معاون مهندسی مرزبانی فراجا از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در خصوص انسداد مرز قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع و تداوم این فعالیت‌ها صادر کرد.

همچنین، سرهنگ جلیلیان در این بازدید بر اهمیت انسداد مرز در راستای تامین امنیت کشور و جلوگیری از ورود متجاوزان و قاچاقچیان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه انسداد مرز یکی از اولویت‌های اصلی مرزبانی فراجا است، گفت: با تلاش شبانه‌روزی مرزبانان و با استفاده از تجهیزات و امکانات مدرن، شاهد پیشرفت قابل توجهی در این زمینه بوده‌ایم.

معاون مهندسی مرزبانی فراجا در پایان این بازدید از زحمات و تلاش‌های مرزبانان هنگ تایباد قدردانی و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

این بازدید نشان‌دهنده عزم و اراده جدی مرزبانی فراجا برای انسداد کامل مرزها و تامین امنیت پایدار کشور است.

امیدواریم با تلاش و مجاهدت مرزبانان غیور ایران اسلامی، شاهد امنیت و آرامش روزافزون در مرزهای کشورمان باشیم.

نظر شما