مشکلات رانندگان در مرز دوغارون و پیگیری‌های نماینده مجلس
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

مشکلات رانندگان در مرز دوغارون و پیگیری‌های نماینده مجلس

رانندگان در مرز دوغارون با مشکلات متعددی روبرو هستند که در دیدار اخیر با دکتر سالاری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گلایه‌های خود را به ایشان مطرح کردند.

برخی از این مشکلات عبارتند از:

  • طولانی شدن زمان انتظار: به گفته رانندگان، زمان زیادی را باید در صف انتظار برای عبور از مرز سپری کنند که این امر موجب اتلاف وقت و ضرر و زیان مالی برای آنها می‌شود.
  • کمبود امکانات رفاهی: در مرز دوغارون امکانات رفاهی کافی برای رانندگان مانند سرویس بهداشتی، نمازخانه و رستوران وجود ندارد.
  • فقدان هماهنگی بین دو کشور: در برخی موارد، عدم هماهنگی بین گمرک و سایر نهادهای دو کشور ایران و افغانستان، منجر به بروز مشکلاتی برای رانندگان می‌شود.
  • مشکلات مربوط به ویزا و گذرنامه: رانندگان در هنگام اخذ ویزا و گذرنامه با چالش‌هایی روبرو هستند.
  • وضعیت نامناسب جاده‌ها: جاده‌های منتهی به مرز دوغارون در وضعیت نامناسبی قرار دارند و این امر تردد را برای رانندگان دشوار می‌کند.

دکتر سالاری در واکنش به این گلایه‌ها، ضمن ابراز ناراحتی از مشکلات موجود، قول پیگیری جدی را به رانندگان داد. وی عنوان کرد که حرمت شهروندان و رانندگان ایرانی در خاک افغانستان باید رعایت شود و این امر مستلزم ورود دستگاه‌های مختلف و پیگیری جدی از سوی ایشان است. دکتر سالاری همچنین اعلام کرد که به زودی خبرهای خوبی را در خصوص احقاق حقوق رانندگان اعلام خواهد کرد.

مردم تایباد می‌توانند اخبار تکمیلی مربوط به پیگیری‌های دکتر سالاری در این خصوص را از طریق کانال مردمی تایبادآنلاین دنبال کنند.

امیدواریم با پیگیری‌های دکتر سالاری، مشکلات رانندگان در مرز دوغارون هر چه سریع‌تر برطرف شود و شاهد رونق بیشتر تجارت و تبادلات بین دو کشور ایران و افغانستان باشیم.

نظر شما