دیدار پرسنل بهزیستی بهشهر با فرماندار به مناسبت هفته بهزیستی
موضوع : شهرشناسی | استان مازندران- بهشهر

دیدار پرسنل بهزیستی بهشهر با فرماندار به مناسبت هفته بهزیستی

در این دیدار که به مناسبت هفته بهزیستی انجام شد، رئیس اداره بهزیستی بهشهر به ارائه برنامه‌ها، فعالیت‌ها و عملکرد این اداره در حوزه‌های مختلف پرداخت و از همراهی فرماندار و مجموعه فرمانداری در راستای تحقق اهداف بهزیستی و اجرای برنامه‌های دولت مردمی برای ارتقای خدمات‌رسانی به جامعه هدف سازمان قدردانی کرد.

رئیس بهزیستی بهشهر خواستار تداوم همراهی و ایفای نقش بیشتر مسئولیت اجتماعی همه افراد و دستگاه‌های اجرایی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به نیازمندان، اقشار آسیب‌پذیر جامعه و افراد دارای معلولیت در شهرستان شد.

در ادامه این دیدار، فرماندار شهرستان بهشهر نیز ضمن تشکر از تلاش‌ها و خدمت‌رسانی دلسوزانه خادمین مردم در مجموعه اداره بهزیستی و بخش‌های غیر دولتی و سمن‌ها به اقشار آسیب‌پذیر، آسیب‌دیدگان اجتماعی و جامعه هدف تحت پوشش، هفته بهزیستی را به فعالان این حوزه و کارکنان این اداره تبریک گفت.

فرماندار بهشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه سازمان بهزیستی در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، بر آمادگی فرمانداری برای همکاری و تعامل بیشتر با این سازمان در راستای حل مشکلات جامعه هدف و ارتقای سطح زندگی آنان تأکید کرد.

در این دیدار همچنین برخی از مشکلات و نیازهای جامعه هدف بهزیستی در شهرستان بهشهر مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای رفع این مشکلات و ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف، اقدامات لازم انجام شود.

هفته بهزیستی فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان و فعالان این سازمان در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه است. امیدواریم با همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها، شاهد ارتقای سطح زندگی این اقشار و ایجاد جامعه‌ای عادلانه و توام با رفاه برای همه باشیم.

نظر شما