ارائه بیش از ۵۶ هزار اظهارنامه مالیاتی در قم: مدیرکل امور مالیاتی جزئیات را اعلام کرد
موضوع : شهرشناسی | استان قم - قم

ارائه بیش از ۵۶ هزار اظهارنامه مالیاتی در قم: مدیرکل امور مالیاتی جزئیات را اعلام کرد

مدیرکل امور مالیاتی قم اعلام کرد: امسال در بخش مشاغل، ۵۶ هزار و ۹۶۰ اظهارنامه به مبلغ ۷۸۳ میلیارد و ۳۴۴ میلیون تومان به این اداره‌کل ارائه شده است.

حسن نیروبخش روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، ۱۳ هزار و ۲۱۰ اظهارنامه به مبلغ ۲۳۴ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان به صورت حسابرسی ارائه شده و ۴۳ هزار و ۷۵۰ نفر از مودیان مشاغل استان، از شرایط تبصره ماده ۱۰۰ استفاده کرده‌اند که در مجموع مبلغ ۵۴۸ میلیارد و ۹۱۹ میلیون تومان بوده است.

وی تأکید کرد: پرداخت‌های مالیاتی مودیان در قم طبق قانون در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم استان در بخش‌های مختلف مصرف می‌شود. همچنین در بخش اشخاص حقوقی، امسال چهار هزار و ۸۶۲ اظهارنامه به مبلغ ۱.۳ همت به اداره کل مالیاتی استان قم ارائه شده است.

نیروبخش همچنین به فراهم شدن امکان تعیین محل مصرف مالیات پرداختی برای مودیان مشمول تبصره ماده ۱۰۰ اشاره کرد و افزود: بر اساس اطلاعات اولیه، بیش از ۶ هزار مودی از طریق نشان‌دار کردن مالیات‌های ابرازی خود، در تأمین اعتبار کامل ۱۳ طرح و پروژه استان مشارکت کرده‌اند.

وی در پایان یادآور شد که مهلت اصلاح، تکمیل و استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار ۱۴۰۳، چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه پایان می‌یابد و از مودیان خواست تا پیش از این تاریخ، نسبت به تکمیل و ارسال اظهارنامه‌های خود اقدام کنند.

نظر شما