بازداشت پسر شاهزاده‌خانم نروژ به دلیل نقض دستور حفظ فاصله
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

بازداشت پسر شاهزاده‌خانم نروژ به دلیل نقض دستور حفظ فاصله

پلیس نروژ در روز ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۴ اعلام کرد که ماریوس بورگ هبی، پسر ۲۷ ساله مته ماریت، همسر ولیعهد نروژ، به دلیل نقض «دستور حفظ فاصله» دستگیر شده است. این اقدام پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر تماس‌های مکرر و مزاحمت‌گونه هبی با زنی که در این پرونده به عنوان قربانی شناخته می‌شود، صورت گرفت.

پیش از این، ماریوس در تاریخ ۴ اوت ۲۰۲۴، به دلیل مشاجره‌ای شبانه در آپارتمان این زن و متهم شدن به ایجاد صدمه بدنی، بازداشت شده بود. همچنین در جریان آن بازداشت، پلیس چاقویی را که در یکی از دیوارهای اتاق خواب زن گیر کرده بود، پیدا کرد.

با وجود صدور دستور حفظ فاصله، هبی مجدداً با این زن تماس گرفته و به همین دلیل، پلیس به اتهام نقض دستور حفظ فاصله و همچنین آزار خانگی دو زن و تهدید علیه یک فرد دیگر او را بازداشت کرده است.

وکیل ماریوس بورگ هبی در واکنش به این اتهامات، اعلام کرده است که موکلش همه اتهامات را رد کرده و این بازداشت را بی‌پایه و اساس می‌داند.

ماریوس بورگ هبی از رابطه قبلی مته ماریت به دنیا آمده و هیچ نقش رسمی در خاندان سلطنتی نروژ ندارد، هرچند که با پرنسس اینگرید الکساندرا و شاهزاده سوآرا مگنوس، فرزندان ناتنی‌اش، توسط مادر و ولیعهد نروژ بزرگ شده است.

نظر شما