دکتر محمد طالاری
رتبه علمی: استادیار
سمت/سازمان: مدیر طرح و برنامه
پست الکترونیکی: md.talari@gmail.com, m.talari@hmu.ac.ir
تعداد مقالات داخلی: 27
تعداد مقالات WOS: 3
تعداد مقالات Scopus: 0
تعداد مقالات JCR: 1
تعداد کتابها: 1
قراردادهای ارتباط با صنعت: 2
نسبت مقالات JCR استاد نسبت به اعضای هیأت علمی: 2%
نسبت مقالات Scopus استاد نسبت به اعضای هیأت علمی: 0%
نسبت مقالات WOS استاد نسبت به اعضای هیأت علمی: 9%
تحصیلات:
- دکتری مدیریت استراتژیک، دانشگاه تربیت مدرس
افتخارات:
- عضو بنیاد ملی نخبگان
- رتبه اول کارشناسی ارشد
- رتبه دوم دکتری
راهنمایی پایاننامه:
- "ارائه مدل فرآیندی پیادهسازی استراتژی باز"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: مرضیه آذربایجانی)
- "ارائه چارچوبی از بازاریابی سبز در صنعت گردشگری بر اساس رویکرد سیستمی"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: سیمادرویشی)
- "شناسایی و اولویتبندی الزامات مدیریت تغییر در پیادهسازی مدیریت دانش مشتری"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: منصوره تکبیری)
- "بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک قضایی بر اعتماد مراجعان به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: زهرا میرزائی)
- "بررسی تأثیر جهتگیری کارآفرینی بر عملکرد محصول جدید با نقش میانجی بازاریابی دوسوتوان در شرکتهای دانشبنیان"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: معصومه حسینخانی)
- "تاثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر کیفیت تجربه مشتری با نقش میانجی اعتماد درکشده در خردهفروشیهای آنلاین"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: مهتاب شرقی)
- "ارائه چارچوب همآفرینی در بهبود خدمات در صنعت هتلداری"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: نگار یزدانی)
- "طراحی فرایند تدوین استراتژی بازاریابی رسانه اجتماعی"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: سمیرا ابراهیمی)
- "بررسی تأثیر ویژگی شخصیت بر بشارت برند با نقش میانجی احساس روانشناختی جوامع برند"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: فرناز شمسایی)
- "شناسایی و اولویتبندی شاخصهای تاثیرگذار بازار گردشگری مذهبی بر گردشگری پزشکی: دو شهر مشهد و قم"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: مرضیه مهربانخو)
- "شناسایی پیشرانهای قصد خرید محصولات غذایی در کشور عراق"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: پریسا اسماعیلی)
- "ارائه چارچوب استراتژی همرقابتی بر اساس رویکرد سیستمی: مورد مطالعه شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: آمنه بیننده)
- "شناسایی و طبقهبندی ارزشهای ارائهشده در خردهفروشیهای اینترنتی"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: سیده زکیه فاطمی)
- "ارائه مدل تصمیمگیری سریع استراتژیک در شرایط عدماطمینان"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: زهرا بهروزی)
- "ارائه مدل فرایند بینالمللیسازی سریع شرکتهای جهانی زاد"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: الهه پورولی)
- "ارائه چارچوب بکارگیری بازیپردازی (گیمیفیکیشن) در مدیریت دانش"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: مینا خزائی)
- "ارائه مدلی برای پیادهسازی استراتژی غیربازاری"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: عاطفه صداقت)
- "ارائه مدل اتحاد استراتژیک در کشت فراسرزمینی"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: راضیه دژمانپور)
- "بررسی عوامل تاثیرگذار بر تصمیم خرید آنی دانشجویان در فضای انفلوئنسر مارکتینگ"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: حدیث محرابیفر)
- "تاثیر بررسی مصرفکننده بر خرید وسواسی آنلاین با نقش تعدیلگر صفات شخصیتی"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: مطهره سهرابیجم)
فعالیتهای اجرایی:
- مدیر دفتر طرح و برنامه
کتابهای تألیفی:
- "مدیریت دانش، با رویکردی به بهترین تجارب صنایع هوایی"، انتشارات شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا)، چاپ اول، 1391
کتابهای ترجمهشده:
- "چالشهای رهبری"، انتشارات دانشگاه حضرت معصومه (س)، چاپ اول 1398
مقالات چاپشده در نشریات بینالمللی:
- "An Investigation on the Relationships between Industry Structure, Strategy Type, Organizational Characteristics and Organizational Performance", African Journal of Business Management (ISI), Vol. 5(16), pp. 7085-7098, 18 August, 2011
مقالات چاپشده در نشریات داخلی:
- "تاثیر ارزشهای تجربی بر نگرش همآفرینی مشتری و رفتارهای همآفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران شهر اصفهان)", فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، دانشگاه اصفهان، پاییز 1398
- "طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته", فصلنامه مطالعات رفتار مصرفکننده، دانشگاه کردستان، پاییز 1398
- "مفهومپردازی پرتفولیوی دوسوتوان در شرکتهای هلدینگ: نظریهپردازی دادهبنیاد کلاسیک", دوفصلنامه علمی-پژوهشی راهبردهای بازرگانی- دانشگاه شاهد، زمستان 1395
- "گونهشناسی استراتژیهای توازن در یک پرتفوی دوسوتوان، نظریهپردازی دادهبنیاد در شرکتهای هلدینگ", فصلنامه علوم مدیریت ایران، انجمن علوم مدیریت ایران، زمستان 1395
- "مدیریت راهبردی پرتفوی کسبوکارها: شکلگیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ", پژوهشهای مدیریت راهبردی، زمستان 1395
- "جامعهپذیری سیاسی بستری برای بازاریابی سیاسی رابطهمند", فصلنامه علمی-پژوهشی راهبرد- مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، پاییز 1394
- "نقش مدیریت دانش در تکامل زنجیره تامین", فصلنامه علمی-ترویجی بررسیهای بازرگانی، فروردین و اردیبهشت 1392
- "ارائه مدل اقتضائی تحلیل پرتفولیوی کسبوکارها در شرکتهای هلدینگ", فصلنامه بهبود مدیریت، بهار 1396، (در مرحله داوری نهایی)
همایشهای بینالمللی:
- "بررسی تاثیر سطح سواد رسانهای بر تغییر زندگی مردم قزوین با نگاهی بر نقش میانجی فضای مجازی", دومین همایش بینالمللی سواد رسانهای و اطلاعاتی، مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال، آبان ماه 1397
طرحها:
- مدیر پروژه "تدوین و پیادهسازی برنامه عملیاتی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان"، بهمن ماه 1398 تا کنون
علائق شخصی:
- برنامهریزی استراتژیک
- تفکر استراتژیک
- استراتژی در شرکتهای هلدینگ
نظر شما