همه چیز درباره هانی کرده/ از رفاقت با وحید مرادی تا درگیری با هوادران استقلال
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

همه چیز درباره هانی کرده/ از رفاقت با وحید مرادی تا درگیری با هوادران استقلال

هانی کرده، یکی از افراد سوء‌سابقه شهر تهران است که به دلیل تخلفاتی که مرتکب شده بود، چندین بار به زندان افتاده است. او به عنوان لیدر یکی از تیم‌های پرطرفدار تهران شناخته شده و به نزدیکی برخی مسئولان رسیده است. هانی کرده ارتباط نزدیکی با امیر قلعه نویی، مربی فوتبال، دارد و تجربه حضور در سوریه را نیز دارد. او تنها شروری است که ماشین پورشه سوار می‌شود.

در دی ماه سال ۱۳۹۸، هانی کرده در یک درگیری شدید در محله شاپور تهران، شدیداً زخمی شد و تا یک قدمی مرگ هم رفت. پس از آن، خبری از او در رسانه‌ها منتشر نشد تا اینکه در روز پنجشنبه ۸ تیر ماه، با حمله به هواداران استقلال در کمپ تمرینی ناصر حجازی دوباره در خبرها حضور پیدا کرد.

هانی کرده از جمله افراد سابقه دار است که در چندین پرونده دزدی و قتل مجرم شناخته شده و برخی افراد برای نزدیک شدن به او لازم بوده است ابتدا اقدام به قتل چندین نفر کنند تا نزد او جایگاه پیدا کنند. او به اتهام صدور دستور قتل وحید مرادی، یکی دیگر از زورگیران تهرانی، شناخته شده است.

پنجشنبه شب، تصاویر حمله چند نفر به هواداران استقلال در جریان تمرین این تیم در کمپ مرحوم ناصر حجازی خبرساز شد. در این حمله، هانی کرده و نوچه‌هایش نیز در مرکز درگیری‌ها بودند. این اتفاق نیز باعث شد شایعاتی درباره ارتباط هانی کرده با برخی مدیران و بازیکنان فوتبالی استقلال به وجود آید.

در فاز بعدی، دو روز پس از این درگیری، پلیس هانی کرده و چند نفر از نوچه‌هایش را بازداشت کرد. هرچند که شایعاتی درباره قتل وحید مرادی به نام هانی کرده وجود دارد، اما هیچ تاییدی برای این ادعاها ارائه نشده است

نظر شما