جشنواره ای به نام "bouembolat"
موضوع : تصویر | خبری

جشنواره ای به نام "bouembolat"

در طول جشنواره ای به نام "bouembolat" که در سال 2016 در والنسیا ممنوع شد، اما توسط دولت منطقه ای جدید در کارپسا، شمال والنسیا، اسپانیا، در 17 سپتامبر 2023، مجدداً به کار گرفته شد، به گاو نر با شاخ های شعله ور اشاره می کند. در این جشنواره، یک گاو نر با شاخ های شعله ور در خیابان های شهر رها می شود و مردم سعی می کنند از آن فرار کنند. این جشنواره به دلیل خطرناک بودن آن مورد انتقاد قرار گرفته است.

در سال 2016، دولت والنسیا این جشنواره را به دلیل خطرناک بودن آن ممنوع کرد. با این حال، دولت منطقه ای جدید کارپسا در سال 2023 این جشنواره را مجدداً به کار گرفت. این تصمیم با اعتراضات گسترده ای از سوی فعالان حقوق حیوانات و سازمان های حمایت از حیوانات مواجه شد.

در 17 سپتامبر 2023، اولین جشنواره "bouembolat" پس از ممنوعیت 7 ساله آن در کارپسا برگزار شد. در این جشنواره، یک گاو نر با شاخ های شعله ور در خیابان های شهر رها شد و مردم سعی می کردند از آن فرار کنند. این جشنواره با اعتراضات گسترده ای از سوی فعالان حقوق حیوانات و سازمان های حمایت از حیوانات مواجه شد.

فعالان حقوق حیوانات و سازمان های حمایت از حیوانات این جشنواره را به دلیل خطرناک بودن آن برای گاو نر و مردم محکوم کردند. آنها همچنین گفتند که این جشنواره غیراخلاقی است و باید برای همیشه ممنوع شود.

دولت منطقه ای کارپسا در دفاع از این جشنواره گفت که این یک سنت فرهنگی است و نباید ممنوع شود. آنها همچنین گفتند که اقدامات ایمنی برای محافظت از گاو نر و مردم در نظر گرفته شده است.

با این حال، فعالان حقوق حیوانات و سازمان های حمایت از حیوانات گفتند که اقدامات ایمنی کافی نیستند و گاو نر و مردم هنوز در معرض خطر هستند. آنها خواستار ممنوعیت دائمی این جشنواره شدند.

در حال حاضر، آینده جشنواره "bouembolat" در هاله ای از ابهام قرار دارد. دولت منطقه ای کارپسا گفته است که این جشنواره همچنان برگزار خواهد شد، اما فعالان حقوق حیوانات و سازمان های حمایت از حیوانات همچنان خواستار ممنوعیت دائمی آن هستند.

نظر شما