سناتورهای جمهوری‌خواه از دولت بایدن خواستند که فورا سفر بین ایالات متحده و چین را  محدود کند.
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

سناتورهای جمهوری‌خواه از دولت بایدن خواستند که فورا سفر بین ایالات متحده و چین را محدود کند.

سناتورهای جمهوری‌خواه ایالات متحده، به رهبری سناتور تد کروز، از دولت بایدن خواستند که فوراً سفر بین ایالات متحده و چین را به دلیل شیوع یک بیماری مرموز محدود کند.
این سناتورها در نامه خود به دولت بایدن نوشتند:

«ما از شما می‌خواهیم که فوراً سفر بین ایالات متحده و چین را به دلیل شیوع یک بیماری مرموز محدود کنید. این بیماری که در حال حاضر در چین شایع است، علائمی مانند تب، سرفه، و درد عضلانی دارد. هنوز مشخص نیست که این بیماری از چه طریقی منتقل می‌شود، اما نگرانی‌هایی وجود دارد که ممکن است از طریق هوا یا تماس با سطوح آلوده منتقل شود.»

سناتورهای جمهوری‌خواه همچنین خواستار آن شدند که دولت بایدن به فوریت تحقیقات بیشتری در مورد این بیماری انجام دهد و اقدامات لازم را برای محافظت از سلامت شهروندان آمریکایی انجام دهد.
دولت بایدن هنوز به این درخواست سناتورهای جمهوری‌خواه پاسخ نداده است.
در مورد اینکه این بیماری مرموز چیست، اطلاعات زیادی در دست نیست. مقامات چینی گفته‌اند که این بیماری ممکن است یک نوع جدید از آنفلوانزا باشد، اما تحقیقات بیشتری برای تایید این موضوع لازم است.
اگر این بیماری واقعاً یک نوع جدید از آنفلوانزا باشد، می‌تواند تهدیدی جدی برای سلامت عمومی در سراسر جهان باشد. آنفلوانزا می‌تواند منجر به بیماری‌های شدید و حتی مرگ شود.
در حال حاضر، بهترین راه برای محافظت از خود در برابر این بیماری مرموز، رعایت اقدامات احتیاطی معمول مانند شستن مکرر دست‌ها، اجتناب از تماس نزدیک با افراد بیمار، و واکسن زدن علیه آنفلوانزا است.

نظر شما