نرگس افشاری، نماینده قم در رنکینگ سطح 3 بدمینتون بانوان کشور
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

نرگس افشاری، نماینده قم در رنکینگ سطح 3 بدمینتون بانوان کشور

نرگس افشاری، عضو تیم لیگ برتری بانوان انقلاب، نماینده قم در رنکینگ سطح 3 بدمینتون بانوان کشور است که از 17 تا 19 آذر ماه به میزبانی شهرستان لار برگزار خواهد شد.
افشاری در رنکینگ سطح دو بانوان کشور در کرمان، چهار پیروزی پیاپی برابر آناهیتا باقری از سمنان، سحر حسین زاده، پانیا جمیلی و هستی رحیمی که هر سه از تهران بودند، را از آن خود کرد و در جمع 16 بازیکن برتر رنکینگ سطح 2 کشوری بانوان قرار گرفت اما مقابل فاطمه فنایی از سمنان 2 بر 1 شکست خورد.
این بانوی بدمینتون باز قمی پس از دو سال دوری از بدمینتون و کسب رتبه های برتر علمی، توانست در این رقابت ها جایگاه رده بندی خود را بهبود ببخشد و امیدواری برای ملی پوش شدن یک بانوی بدمینتون قمی را بیش از پیش تقویت کند.
افشاری در این مسابقات با ورزشکارانی از سراسر کشور رقابت خواهد کرد و برای کسب رتبه های برتر تلاش خواهد کرد.
پیش بینی نتیجه
با توجه به عملکرد خوب نرگس افشاری در رنکینگ سطح دو بانوان کشور، می توان پیش بینی کرد که او در رنکینگ سطح 3 بانوان کشور نیز نتایج خوبی کسب کند و بتواند به جمع 8 بازیکن برتر این رنکینگ صعود کند.
البته، حضور ورزشکاران باتجربه و مطرحی از سراسر کشور در این رقابت ها، کار را برای افشاری سخت می کند. اما با توجه به انگیزه و تلاش او، می توان امیدوار بود که او بتواند در این رقابت ها نیز درخشش کند.

نظر شما