مشخص شدن حریفان ملی پوشان بدمینتون قم در جام فجر
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

مشخص شدن حریفان ملی پوشان بدمینتون قم در جام فجر

طبق خبر منتشر شده، حریفان ملی پوشان بدمینتون قم در جام فجر به شرح زیر مشخص شده اند:

تیم دو نفره محمد معین خاکی و محسن نعیمی از قم در جدول اصلی مقابل تیم امیر علی احمدلو و پویا حیدری قرار خواهند گرفت. این دو تیم از جمله تیم های قدرتمند بدمینتون ایران هستند و دیدار آنها می تواند دیداری جذاب و دیدنی باشد.
تیم دو نفره نرگس افشاری و شفق کاظم پور از قم نیز در جدول اصلی مقابل تیم آیدا عنایتی و فاطمه فنایی قرار خواهند گرفت. این دو تیم نیز از جمله تیم های خوب بدمینتون ایران هستند و دیدار آنها نیز می تواند دیداری جذاب باشد.
محمد معین خاکی در بخش یک نفره در پشت جدول اصلی مقابل پویا حیدری قرار خواهد گرفت. این دو بازیکن از جمله بازیکنان خوب بدمینتون ایران هستند و دیدار آنها می تواند دیداری حساس و سرنوشت ساز باشد.
نرگس افشاری در بخش یک نفره نیز در گام نخست با حریفی از کشور عراق دیدار خواهد کرد. این دیدار می تواند دیداری سخت برای افشاری باشد، اما او با انگیزه بالایی برای کسب پیروزی در این دیدار وارد زمین خواهد شد.

رقابت های بین المللی بدمینتون جام فجر از 10 تا 15 بهمن ماه در یزد برگزار خواهد شد. این مسابقات با حضور 150 ورزشکار از کشورهای ایران، عراق، تایلند، سوریه، افغانستان، هندوستان و مالزی برگزار خواهد شد.

نظر شما