تنیس روی میز جوانان آسیای میانه: آغاز مقتدرانه دختران و پسران ایران
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

تنیس روی میز جوانان آسیای میانه: آغاز مقتدرانه دختران و پسران ایران

تیم‌های ملی جوانان دختر و پسر تنیس روی میز ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیای میانه، مقابل حریفان خود به پیروزی قاطع دست یافتند.

پسران مغلوب ترکمنستان شدند:

در بخش پسران، تیم ایران با ترکیب امیرمهدی کشاورزی، نوید شمس و سامران کریمی به مصاف ترکمنستان رفت و در هر سه دیدار انفرادی، حریفان خود را مغلوب کرد. این پیروزی مقتدرانه با نتیجه 3 بر 0 به دست آمد و نوید شروعی درخشان برای جوانان پسر ایران در این رقابت‌ها بود.

دختران، قزاقستان میزبان را از پیش رو برداشتند:

در بخش دختران، شاگردان نسیم رنجبر با انگیزه و روحیه‌ای بالا به مصاف تیم قدرتمند قزاقستان، میزبان مسابقات، رفتند. الینا رحیمی، فاطمه یاری و ستایش ایلوخانی در سه دیدار انفرادی به مصاف حریفان خود رفتند و در هر سه دیدار به پیروزی رسیدند. این پیروزی ارزشمند با نتیجه 3 بر 0 به دست آمد و نشان از عزم و اراده دختران ایرانی برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها دارد.

حضور درخشان جوانان ایرانی در ابتدای مسابقات:

این نتایج نشان از آمادگی بالای تیم‌های جوانان دختر و پسر ایران دارد و امیدها را برای کسب عناوین برتر در این رقابت‌ها افزایش می‌دهد. بدون شک، ملی‌پوشان جوان ایران با انگیزه و روحیه‌ای بالا به دنبال ادامه این روند درخشان و کسب افتخار برای کشورمان هستند.

مسابقات تنیس روی میز جوانان آسیای میانه در آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است و تیم‌های ایران تاکنون عملکردی بسیار خوب از خود به نمایش گذاشته‌اند.

امیدواریم ملی‌پوشان جوان ایران با تداوم این روند، پرچم پرافتخار ایران را در این رقابت‌ها به اهتزاز درآورند.

نظر شما