دستگیری عاملان درگیری در بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان
موضوع : شهرشناسی | استان سیستان و بلوچستان -زاهدان

دستگیری عاملان درگیری در بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) زاهدان و ایجاد رعب و وحشت برای بیماران و مراجعه‌کنندگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با اقدامات شبانه‌روزی و رصد دقیق اطلاعات و فعالیت‌های عاملان این نزاع، سرانجام متهمان اصلی این پرونده شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در تحقیقات اولیه از متهمان مشخص شد که آنان به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر در محوطه بیمارستان درگیر و اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای بیماران و مراجعه‌کنندگان کرده بودند.
سردار قنبری با اشاره به اینکه متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس انتقال و مورد بازجویی قرار گرفتند، گفت: در این راستا اعترافات صریحی از سوی متهمان مبنی بر درگیری و ایجاد ناامنی در بیمارستان اخذ شد.
این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد می‌کند.
جزئیات بیشتر:

تاریخ درگیری: 6 اردیبهشت 1403
مکان: بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان
انگیزه: اختلافات شخصی
تعداد دستگیرشدگان: چند نفر

اقدامات پلیس: 
شناسایی و دستگیری متهمان
بازجویی از متهمان
حصول اعتراف از متهمان

نظر شما