اینترنت پرسرعت به روستاهای هفتیان و قره‌جاقیه رسید!
موضوع : شهرشناسی | استان مرکزی-تفرش

اینترنت پرسرعت به روستاهای هفتیان و قره‌جاقیه رسید!

خبر خوش برای اهالی روستاهای هفتیان و قره‌جاقیه:

با پیگیری‌های دکتر بیاتی، نماینده مردم شریف شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی و به همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات استان، اینترنت پرسرعت به این دو روستا راه یافت.

این اقدام در راستای اجرای طرح توسعه خدمات ارتباطی و اطلاعاتی روستایی و با هدف ایجاد عدالت ارتباطی و دسترسی به اینترنت پرسرعت برای همه مردم، به ویژه در مناطق روستایی، انجام شده است.

با بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت، اهالی روستاهای هفتیان و قره‌جاقیه می‌توانند از امکانات و خدمات مختلفی مانند آموزش آنلاین، تجارت الکترونیک، بانکداری اینترنتی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی بهره‌مند شوند.

این امر می‌تواند به رونق اقتصادی، ارتقای سطح دانش و آگاهی و بهبود کیفیت زندگی در این روستاها کمک کند.

دکتر بیاتی در این خصوص گفت: "یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های من در طول دوره نمایندگی، ایجاد عدالت ارتباطی و دسترسی به اینترنت پرسرعت برای همه مردم، به ویژه در مناطق روستایی، بوده است. خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، اینترنت پرسرعت به روستاهای هفتیان و قره‌جاقیه راه یافت و امیدواریم در آینده شاهد گسترش این خدمات به سایر روستاهای حوزه انتخابیه خود باشیم."

از تلاش‌ها و زحمات دکتر بیاتی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات استان در راستای تحقق این امر مهم، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

امیدواریم این اقدام گامی مثبت در جهت توسعه و آبادانی روستاها و ارتقای سطح زندگی روستاییان باشد.

نظر شما