دوره آموزشی "راه اندازی و تعمیر پکیج شوفاژ گرمایشی دو مبدله" برای اولین بار در تفرش برگزار شد
موضوع : شهرشناسی | استان مرکزی-تفرش

دوره آموزشی "راه اندازی و تعمیر پکیج شوفاژ گرمایشی دو مبدله" برای اولین بار در تفرش برگزار شد

با مشارکت خیرین مهارتی، دوره آموزشی "راه اندازی و تعمیر پکیج شوفاژ گرمایشی دو مبدله" برای اولین بار در مرکز آموزش فنی و حرفه ای پروفسور حسابی تفرش برگزار گردید.

محمد رضا صابری، خیر مهارتی که حامی مالی این دوره آموزشی بوده است، در این باره گفت: "هدف من از این کار کمک به معیشت خانواده ها و گسترش مهارت آموزی در بین جوانان است. من معتقدم که آموختن مهارت های جدید کلیدی برای ساختن آینده ای پر از امید و موفقیت برای جوانان است."

شعبانعلی فمی، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای تفرش نیز در این باره اظهار داشت: "ما از خیرین نیک اندیشی که در این امر خداپسندانه مشارکت می کنند، کمال تشکر را داریم. خیرین می توانند با استفاده از ظرفیت قانون کمک اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و استفاده از روش‌های بدیعی مانند نذر مهارت، رویکرد نوینی در عرصه کار خیر پدید آورند."

این دوره آموزشی فرصتی ارزشمند برای جوانان علاقه مند به فراگیری این مهارت ایجاد کرده است. با توجه به نیاز روزافزون به تعمیرکاران پکیج شوفاژ گرمایشی، فارغ التحصیلان این دوره می توانند به راحتی در بازار کار مشغول به فعالیت شوند.

امیدواریم برگزاری این دوره های آموزشی با مشارکت خیرین مهارتی تداوم داشته باشد و شاهد گسترش مهارت آموزی در بین جوانان و ارتقای سطح اشتغال در کشور باشیم.

نظر شما