بازار سلمان زاده زاهدان: گنجینه ای از اجناس باکیفیت و ارزان قیمت
موضوع : شهرشناسی | استان سیستان و بلوچستان -زاهدان

بازار سلمان زاده زاهدان: گنجینه ای از اجناس باکیفیت و ارزان قیمت

بازاری پررونق در قلب زاهدان

بازار سلمان زاده، که با نام های "بازار انقلاب"، "بازار سلمان" و "بوتیک لته" نیز شناخته می شود، یکی از محبوب ترین جاذبه های زاهدان، به خصوص برای گردشگران و توریست ها است. این بازار به دلیل عرضه ی طیف گسترده ای از اجناس دست دوم خارجی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، شهرت فراوانی یافته است.

تنوع اجناس در بازار سلمان زاده

در بازار سلمان زاده می توانید انواع کیف، کفش، کاپشن، لباس ورزشی، کوله پشتی، شلوار جین و کتان، پیراهن مردانه، تیشرت، کمربند و ... را هم به صورت خرده و هم عمده پیدا کنید. اجناس این بازار که به "لتِه" معروف هستند، از نظر کیفی در سطح مطلوبی قرار دارند و به همین دلیل مورد استقبال زیادی از سوی مردم زاهدان و همچنین مسافران و گردشگران این شهر قرار گرفته اند.
 

قیمت مناسب، کیفیت بالا

یکی از بارزترین ویژگی های بازار سلمان زاده، قیمت های مناسب و به صرفه ی اجناس آن است. به طوری که می توان گفت این بازار بهشت کسانی است که به دنبال خرید باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت هستند.

دسترسی آسان

بازار سلمان زاده در خیابان امام خمینی (ره)، نبش مهران واقع شده است و به راحتی می توان با وسایل نقلیه عمومی و یا شخصی به آن دسترسی پیدا کرد. از مرکز شهر زاهدان تا این بازار حدود 7 دقیقه زمان می برد.

نکاتی برای بازدید

  • ساعات کاری بازار سلمان زاده از 9 صبح تا 10 شب می باشد.
  • در هنگام بازدید از بازار، به حریم خصوصی غرفه داران احترام بگذارید و از عکاسی بدون اجازه ی آنها خودداری کنید.
  • چانه زدن در این بازار مرسوم است، پس از قیمت ها نترسید و با حوصله خرید کنید.
  • برای حفظ و نگهداری از این بازار، از انداختن زباله و هرگونه اقدامی که به آن آسیب برساند خودداری کنید.

بازار سلمان زاده، مقصدی ایده آل برای خریدهای باکیفیت و ارزان

بازار سلمان زاده با ارائه ی طیف گسترده ای از اجناس دست دوم خارجی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، به عنوان یکی از بهترین بازارهای زاهدان برای خرید سوغاتی و یا گشت و گذار و خرید محسوب می شود. اگر به دنبال تجربه ی خریدی متفاوت و به صرفه در سفر خود به زاهدان هستید، حتما از این بازار دیدن کنید.

نظر شما