جشن شکرانه برداشت گندم در روستای شاهواروق تفرش
موضوع : شهرشناسی | استان مرکزی-تفرش

جشن شکرانه برداشت گندم در روستای شاهواروق تفرش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفرش، اولین جشنواره شکرانه برداشت گندم در روستای شاهواروق با همت بخشداری، دهیاری و شورای اسلامی این روستا و با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد، برگزاری بازارچه فروش محصولات کشاورزی و صنایع دستی شهرستان و استقبال گرم مردم عزیز برگزار شد.

این جشنواره که به عنوان نمادی از قدردانی از تلاش‌های کشاورزان زحمتکش و گامی در جهت ترویج فرهنگ مصرف محصولات داخلی به شمار می‌رود، با حضور مسئولین شهرستان، اهالی روستا و جمعی از مردم و گردشگران برگزار شد.

در این جشنواره، برنامه‌های متنوعی از جمله، رونمایی از تندیس کشاورز، اجرای موسیقی محلی، نمایش‌های آیینی، مسابقات ورزشی، و... به اجرا درآمد. همچنین، بازارچه‌ای از محصولات کشاورزی و صنایع دستی شهرستان تفرش برپا شد که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.
 

برگزاری این جشنواره، فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری روستای شاهواروق و همچنین تقدیر از زحمات کشاورزان زحمتکش این منطقه بود.

نکات کلیدی:

  • اولین جشنواره شکرانه برداشت گندم در روستای شاهواروق با استقبال گرم مردم برگزار شد.
  • این جشنواره با همت بخشداری، دهیاری و شورای اسلامی این روستا و با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد و برگزاری بازارچه فروش محصولات کشاورزی و صنایع دستی شهرستان تفرش برگزار شد.
  • جشنواره شکرانه برداشت گندم، به عنوان نمادی از قدردانی از تلاش‌های کشاورزان زحمتکش و گامی در جهت ترویج فرهنگ مصرف محصولات داخلی به شمار می‌رود.
  • در این جشنواره، برنامه‌های متنوعی از جمله، رونمایی از تندیس کشاورز، اجرای موسیقی محلی، نمایش‌های آیینی، مسابقات ورزشی، و... به اجرا درآمد.
  • برگزاری این جشنواره، فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری روستای شاهواروق و همچنین تقدیر از زحمات کشاورزان زحمتکش این منطقه بود.

نظر شما