سعید مراغه‌چیان: اولین کاپیتان استقلال بعد از انقلاب
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

سعید مراغه‌چیان: اولین کاپیتان استقلال بعد از انقلاب

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال، در گفتگویی با ایرنا از خاطرات خود در این تیم، کاپیتانی استقلال بعد از انقلاب و جدایی از این تیم صحبت کرد.

عشق به استقلال از کودکی:

مراغه‌چیان در ابتدای صحبت خود به عشق خود به استقلال از دوران کودکی اشاره کرد و گفت که در تیم افسر بازی می‌کرد و بعد از درخشش در این تیم، در سن 16 سالگی توسط عباس کردنوری و مصطفی شرکا به استقلال دعوت شد.

پیشنهاد وسوسه‌انگیز پاس:

وی در ادامه به پیشنهاد وسوسه‌انگیز پاس اشاره کرد و گفت که پاسی‌ها 10 برابر بیشتر از استقلال به او پیشنهاد پول داده بودند، اما او به خاطر عشق به استقلال این پیشنهاد را رد کرد.
 

اولین کاپیتان استقلال بعد از انقلاب:

مراغه‌چیان با بیان اینکه اولین کاپیتان استقلال بعد از انقلاب بوده است، گفت که بعد از پیروزی انقلاب، ناصر حجازی در شهباز بازی می‌کرد و او با صحبت با حجازی، او را به استقلال بازگرداند. وی همچنین گفت که در اولین بازی بعد از انقلاب، بازوبند کاپیتانی را به حجازی داد.

اشتباه بزرگ جدایی از استقلال:

مراغه‌چیان در دو سال پایانی فوتبال خود به دارایی رفت و از این تصمیم خود به عنوان بزرگ‌ترین اشتباه زندگی ورزشی خود یاد کرد. او گفت که با استقلال قهرمان ایران شده بود، اما به دلیل عدم مشاوره مناسب، به دارایی رفت.

بازی مقابل استقلال با پیراهن دارایی:

مراغه‌چیان از بازی مقابل استقلال با پیراهن دارایی به عنوان یکی از تلخ‌ترین خاطرات خود یاد کرد. او گفت که دوست نداشت مقابل استقلال بازی کند، اما به دلیل شیطنت همبازیانش مجبور به بازی شد و در این بازی دو گل نیز به ثمر رساند، اما شادی نکرد.

عشق ابدی به استقلال:

مراغه‌چیان در پایان صحبت خود بر عشق خود به استقلال تاکید کرد و گفت که روزهای فراموش نشدنی با این تیم داشته است. او همچنین گفت که هر کاری که از دستش بربیاید برای موفقیت استقلال انجام می‌دهد.

نظر شما