گشتی در خاطرات: تصویری از کلاس پنجم مدرسه غیرانتفاعی همت در سال 1377
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

گشتی در خاطرات: تصویری از کلاس پنجم مدرسه غیرانتفاعی همت در سال 1377

تصویر ارسالی شما، پنجره‌ای به سوی خاطرات گذشته می‌گشاید و ما را به سال 1377 و کلاس پنجم مدرسه غیرانتفاعی همت می‌برد. در این تصویر، چهره‌های معصوم و شاد دانش‌آموزان آن روزگار به چشم می‌آید. گویی می‌توان شور و اشتیاق یادگیری را در چشمان آنها دید.

معلمی دلسوز و شاگردان مشتاق:

در این تصویر، آقای احمدقلی، معلم گرانقدر پایه پنجم، با لبخندی بر لب در کنار شاگردان خود نشسته است. گویی می‌توان مهر و محبت او را در نگاهش به دانش‌آموزان احساس کرد.

نام‌هایی آشنا:

در میان دانش‌آموزان، نام‌هایی آشنا به چشم می‌آید: لقمان فاضلی، مرتضی عسگری، کاوه فاضلی، علی ابراهیمی، سروش پیله ور، عبدالرحمان حنفی، حامد سلجوقی، مرتضی نجفی، اردوان اسکندری و... هر کدام از این نام‌ها، خاطرات و داستان‌های خود را به همراه دارند.

یاد یارانی که از میان ما رفته‌اند:

در این تصویر، نام مرحوم سید حامد موسوی نیز به چشم می‌آید. یاد و خاطره او گرامی باد.

خاطرات مدرسه، گنجینه‌ای ارزشمند:

خاطرات مدرسه، گنجینه‌ای ارزشمند هستند که در گذر زمان، همچنان درخشان و ماندگار باقی می‌مانند. این تصویر، یادآور دورانی از زندگی است که در آن، طعم شیرین یادگیری و دوستی را چشیده‌ایم.

امید به دیدار دوباره:

امیدواریم که روزی دوباره شاهد جمع شدن این جمع صمیمی در کنار یکدیگر باشیم و خاطرات آن دوران را مرور کنیم.

ارزش عکس‌های قدیمی:

عکس‌های قدیمی، دریچه‌ای به سوی گذشته هستند و به ما کمک می‌کنند تا خاطرات خود را زنده نگه داریم. این عکس، یادآور دورانی از تاریخ و هویت ما است و باید آن را گرامی بداریم.

به اشتراک گذاشتن خاطرات:

از شما سپاسگزاریم که این عکس را با ما به اشتراک گذاشتید. امیدواریم که با به اشتراک گذاشتن خاطرات خود، به حفظ و انتقال هویت و فرهنگ خود به نسل‌های آینده کمک کنیم.

نظر شما