ده شرکت هواپیمایی برتر جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

ده شرکت هواپیمایی برتر جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟

طبق رتبه‌بندی اخیر اسکای‌ترکس در 24 ژوئن 2024، ده شرکت هواپیمایی برتر جهان به شرح زیر هستند:

  1. قطر ایرویز
  2. سنگاپور ایرلاینز
  3. امارات
  4. آل نیپون ایرویز (ANA) ژاپن
  5. کاتای پاسیفیک هنگ کنگ
  6. خطوط هوایی ژاپن
  7. ترکیش ایرلاینز
  8. اوا ایر (تایوان)
  9. ایرفرانس
  10. خطوط هوایی بین المللی سوئیس

این رتبه‌بندی بر اساس نظرسنجی از بیش از 21 میلیون مسافر از 100 کشور جهان است که بین سپتامبر 2023 تا مه 2024، بیش از 350 شرکت هواپیمایی را بر اساس معیارهای مختلف از جمله کیفیت پرواز، ارزش خرید، راحتی، خدمات داخل هواپیما و زمان انتظار هنگام ورود ارزیابی کرده‌اند.

قطر ایرویز برای ارائه خدمات استثنایی، از جمله صندلی‌های راحت، غذای عالی و سرگرمی‌های داخل پرواز، به طور مداوم مورد تحسین قرار می‌گیرد. این شرکت هواپیمایی همچنین دارای شبکه گسترده‌ای از مقاصد در سراسر جهان است و به دلیل تعهد خود به به‌روز بودن ناوگان هواپیماهای خود شناخته شده است.

سایر شرکت‌های هواپیمایی این لیست نیز به دلیل ارائه خدمات باکیفیت و ارزش به مسافران، شهرت دارند. به عنوان مثال، سنگاپور ایرلاینز به دلیل فضای پای فراوان و کابین‌های تمیز خود شناخته شده است، در حالی که امارات به دلیل خدمات لوکس و سالن‌های فرودگاهی مجلل خود مشهور است.

در نهایت، بهترین شرکت هواپیمایی برای شما به نیازها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد. با این حال، هر یک از 10 شرکت هواپیمایی برتر در این لیست مطمئناً تجربه پرواز راحت و لذت‌بخشی را برای شما فراهم خواهند کرد.

نظر شما