ناهید حاتمی زاده، بانوی نیکوکار، در اقدامی انسان‌دوستانه، آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زد
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

ناهید حاتمی زاده، بانوی نیکوکار، در اقدامی انسان‌دوستانه، آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زد

ناهید حاتمی زاده، بانوی نیکوکار یزدی، در اقدامی خداپسندانه، ۲۵ میلیون تومان برای آزادی یک زندانی غیرعمد اهدا کرد.

این اقدام خیرخواهانه در حالی انجام شد که خانم حاتمی زاده به تازگی به همراه همسر خود، محمد وفایی، زندگی مشترک خود را آغاز کرده بودند.

ایشان با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، این مبلغ را به نمایندگی از زوج جوان به این ستاد اهدا کردند تا در جهت آزادی یک زندانی غیرعمد مورد استفاده قرار گیرد.

خانم حاتمی زاده در این باره گفت: "امیدواریم این عمل خیر، که در ماه محرم و همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) انجام شد، مورد قبول خداوند متعال قرار گرفته و در زندگی مشترک ما و همچنین زندگی این زندانی که آزاد خواهد شد، برکت و خیر و سعادت به ارمغان بیاورد."

این اقدام نیکوی خانم حاتمی زاده و همسر ایشان، نمونه‌ای بارز از ایثار و فداکاری و همچنین تعهد ایشان به یاری رساندن به همنوعان خود است.

بدون شک، این عمل خداپسندانه الهام‌بخش سایر افراد جامعه خواهد بود تا در جهت کمک به نیازمندان و رفع مشکلات همنوعان خود قدم بردارند.

ستاد دیه استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از این بانوی نیکوکار و همسر ایشان، از تمامی خیرین و نیکوکاران تقاضا دارد تا در جهت آزادی زندانیان غیرعمد که چشم به راه یاری سبز دست‌های سخاوتمند شما هستند، یاری برسانند.

نظر شما