علی نعمتی با پرسپولیس خداحافظی کرد و به فولاد پیوست
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

علی نعمتی با پرسپولیس خداحافظی کرد و به فولاد پیوست

مدافع فصل گذشته سرخپوشان راهی خوزستان شد.

طبق اعلام منابع خبری، علی نعمتی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از عدم توافق با مدیران این باشگاه، راهی فولاد خوزستان شد.

نعمتی که در سه فصل گذشته عضو تیم پرسپولیس بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد و به طور رسمی جدایی خود را از سرخپوشان اعلام کرد.

او در این پست نوشت:

"سلام خدمت هواداران عزیز باشگاه بزرگ پرسپولیس. با تشکر از باشگاه پرسپولیس که این فرصت را در اختیار من قرار داد تا بخشی از این مجموعه باشم. قطعا در این سال‌ها، با حمایت شما هواداران عزیز این روزهای شیرین را تجربه کردم. در این سه سال تمام تلاش خود را کردم تا بخشی از این موفقیت‌ها باشم. پرسپولیس و هوادارنش همیشه در قلب من می ماند. در آخر آرزوی بهترین‌ها را برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران دوست داشتنی آن دارم."

گفتنی است نعمتی پس از مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر، سومین بازیکن کلیدی پرسپولیس است که در نقل و انتقالات تابستانی راهی تیمی دیگر می‌شود.

مقصد بعدی نعمتی، فولاد خوزستان خواهد بود. تیمی که جواد نکونام هدایت آن را بر عهده دارد و با توجه به نیاز به تقویت خط دفاعی، خواهان جذب این مدافع باتجربه شده بود.

باید منتظر ماند و دید که نعمتی در فولاد چه عملکردی خواهد داشت و آیا می‌تواند جای خالی بازیکنان جدا شده از این تیم را پر کند یا خیر.

نظر شما