پایان خرید تضمینی گندم در تایباد با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

پایان خرید تضمینی گندم در تایباد با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته

تایباد - تایباد آنلاین: با اعلام مدیریت جهاد کشاورزی تایباد، خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این شهرستان به پایان رسید.

به گفته اعتضادی، مدیریت جهاد کشاورزی تایباد، در سال زراعی جاری، ۳۱ هزار و ۹۵۶ تن گندم از کشاورزان تایبادی خریداری شده است. این رقم در مقایسه با سال گذشته که ۲۹ هزار تن گندم خریداری شده بود، حدود ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

برداشت گندم در تایباد از ۸ خرداد آغاز و تا ۲۹ تیر ادامه داشت. گندم‌های خریداری شده توسط کارخانه تمام مکانیزه آرد نگین تایباد در سیلوها ذخیره شده است.

این افزایش در میزان خرید تضمینی گندم نشان از تلاش کشاورزان تایبادی و حمایت‌های دولت از بخش کشاورزی دارد. همچنین، این امر می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از افزایش تولید گندم در این منطقه تلقی شود.

این خبر نشان می‌دهد که با وجود چالش‌های موجود، بخش کشاورزی شهرستان تایباد در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و کشاورزان با تلاش و پشتکار خود، توانسته‌اند به موفقیت‌های قابل توجهی دست یابند. همچنین، این خبر می‌تواند انگیزه‌ای برای سایر کشاورزان باشد تا با استفاده از روش‌های نوین کشاورزی، به افزایش تولید محصولات کشاورزی بپردازند.

نظر شما