آیین معارفه رئیس جدید هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بهشهر
موضوع : شهرشناسی | استان مازندران- بهشهر

آیین معارفه رئیس جدید هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بهشهر

در مراسمی که در اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر برگزار شد، سید امیر رخت اعلا به عنوان رئیس جدید هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی این شهرستان معرفی شد.

در این مراسم که با حضور دکتر روح الله طور سوادکوهی رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان مازندران، دکتر گرجی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر و جمعی از پیشکسوتان و فعالان این رشته برگزار شد، حکم انتصاب آقای رخت اعلا به وی اعطا گردید.

دکتر طور سوادکوهی در این مراسم با اشاره به سابقه و تجربه آقای رخت اعلا در این رشته ورزشی، ابراز امیدواری کرد که وی با تعامل و همکاری سایر اعضای هیات و جامعه زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بهشهر، شاهد رشد و شکوفایی این رشته در این شهرستان باشیم.

دکتر گرجی پور نیز در سخنانی ضمن تبریک به آقای رخت اعلا برای این مسئولیت جدید، از وی خواست که با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف، برای ارتقای سطح این رشته ورزشی در بهشهر گام بردارد.

سید امیر رخت اعلا نیز در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد مسئولان، اظهار داشت که تمام تلاش خود را برای توسعه و ترویج ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در شهرستان بهشهر به کار خواهد گرفت.

ایشان همچنین از همه پیشکسوتان، فعالان و علاقمندان به این رشته خواست که برای پیشرفت هرچه بیشتر این ورزش در بهشهر با وی همکاری نمایند.

اینجانب ضمن آرزوی موفقیت برای آقای رخت اعلا در این مسئولیت جدید، امیدوارم شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در شهرستان بهشهر باشیم.

نظر شما