دیدار صمیمانه رئیس و کارکنان مرکز فنی و حرفه‌ای تایباد با فرماندار
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

دیدار صمیمانه رئیس و کارکنان مرکز فنی و حرفه‌ای تایباد با فرماندار

تایباد آنلاین- در اقدامی ارزشمند، رئیس و کارکنان پرتلاش مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان تایباد به همراه رئیس انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد، با دکتر شیردل فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. این دیدار در راستای گرامیداشت هفته ملی مهارت و با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

در این نشست صمیمانه، آقای آشوری، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تایباد، گزارشی جامع از عملکرد این مرکز و موفقیت‌های کسب شده ارائه داد. وی همچنین به برخی از چالش‌ها و درخواست‌های این مرکز اشاره کرد و از فرماندار محترم درخواست پیگیری و حمایت نمود.

دکتر شیردل، فرماندار شهرستان تایباد، ضمن قدردانی از زحمات مجموعه فنی و حرفه‌ای و کسب موفقیت‌های اخیر، بر اهمیت آموزش‌های مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی جوانان تاکید کرد و آمادگی کامل خود را برای حمایت از این حوزه اعلام نمود.

در پایان این دیدار، آقای آشوری ضمن تبریک هفته ملی مهارت، از زحمات تمامی دست‌اندرکاران حوزه فنی و حرفه‌ای، از جمله مربیان، مهارت‌آموزان و فعالان این حوزه قدردانی کرد.

این دیدار نشان از اهمیت و توجه ویژه مسئولین شهرستان به حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دارد و امید است با همکاری و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی، شاهد توسعه روزافزون این حوزه در شهرستان تایباد باشیم.

نظر شما