صدای شهروند، بازتاب مشکلات مردم تایباد
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

صدای شهروند، بازتاب مشکلات مردم تایباد

متن 1: مشکل آسفالت کوچه‌ها

"سلام. ما اهالی کوچه استقلال واقعاً دیگه خسته شدیم. کوچه‌مونو کندن و حالا چند وقته رهاش کردن. نه آسفالتی شده و نه کاری براش انجام دادن. ماشین رد کردن که دیگه غیرممکن شده، هر روز لاستیک ماشین‌ها پنچر میشه. کوچه مرصاد 2 هم وضعیتش خیلی خرابه. از مسئولین خواهش می‌کنیم به فکر ما باشند و هر چه زودتر کوچه‌هامونو آسفالت کنن."

متن 2: مشکل سگ ولگرد

"سلام. ما اهالی اریامنش 12 به خاطر وجود یک سگ ولگرد تو کوچه‌مون خیلی اذیت می‌شیم. جرات نداریم تنها از خونه بیرون بریم. همسایه‌ها بهش غذا میدن ولی مشکل حل نمیشه. خواهش می‌کنیم مسئولین به این موضوع رسیدگی کنن و این سگ رو جمع‌آوری کنند."

متن 3: نیاز به فضاهای بازی سنتی

"سلام. از مسئولین محترم خواهش می‌کنیم توی محله‌هامون فضاهایی رو برای بازی‌های سنتی نوجوان‌ها ایجاد کنن. مثلاً تو پارک شورا می‌شه یه جایی رو برای اسکیت، بدمینتون و بازی‌های قدیمی مثل تیله‌بازی و والک دولک در نظر بگیرن. بچه‌ها تو این سن نیاز به یه جایی برای تفریح و سرگرمی دارن."

متن 4: مشکل موتورسواران متخلف

"سلام. دیشب من و خانوادم از پیاده‌رو دور میدان ایثارگران رد می‌شدیم که دو تا موتورسوار با سرعت زیاد و چراغ خاموش از فلکه رد می‌شدند. خیلی ترسیدیم. اینجوری که نمیشه! از نیروی انتظامی خواهش می‌کنیم با این موتورسواران متخلف برخورد جدی کنن."

نظر شما