صدای شهروند، مطالبات مردم تایباد از مسولین
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

صدای شهروند، مطالبات مردم تایباد از مسولین

1. درخواست اطلاع‌رسانی درباره وام‌های ازدواج
  با سلام خدمت فرماندار و روسای محترم بانک‌های شهرستان، خواهشمندیم پاسخ به درخواست‌های جوانان شهرستان برای وام‌های ازدواج را از طریق همین کانال اطلاع‌رسانی کنید. ممنون.

2. رفتار نامناسب راننده تایبادی
  ما با راننده‌ای که با پلاک تایباد پوست خربزه را از شیشه ماشین ما پرت کرد، برخورد کردیم. این رفتار دور از فرهنگ است و ممکن بود جان ما و خانواده‌ام را به خطر بیندازد. لطفاً از تشدید این وضعیت در جاده‌های خطرناک جلوگیری کنید.

3. مشکل با سطل زباله ماوا ۷
  خواهشمندیم از شهرداری محترم درخواست کنیم تا سطل زباله ماوا ۷ را بردارند. ورود حشرات به خانه‌ها به دلیل وجود زباله‌ها بسیار آزاردهنده شده است. همچنین، درخواست داریم که همسایه‌ها از انداختن پوشال کولر کنار سطل زباله خودداری کنند.

4. خسارت به ماشین در بلوار امام خمینی
  چند شب پیش، ماشین من در بلوار امام خمینی به دلیل برخورد با میله پرچم آسیب دید. خوشبختانه با پیگیری‌های مسئولان خدمات شهری، خسارت جبران شد. از جناب مهندس علی تقی‌زاده و پرسنل اجرائیات شهرداری بابت این اقدام سریع تشکر می‌کنم.

5. مشکل عدم وجود سطل زباله در انتهای آریامنش ۱۶
  سطل زباله‌ای که قبلاً در انتهای آریامنش ۱۶ بود، اخیراً جمع شده است. خواهشمندیم از شهرداری درخواست کنیم که سطل زباله جدیدی در این محل نصب کنند تا از آلوده شدن محیط جلوگیری شود.

6. تمیزکاری خیابان نیروگاه
  لطفاً خیابان نیروگاه، پیاده‌روی کنار اداره برق را تمیز کنید. وضعیت این خیابان بسیار کثیف و پر از علف هرز شده است.

7. مشکلات روشنایی و زباله در منطقه عارفیه
  لطفاً به شهرداری و اداره برق اطلاع دهید که ورودی منطقه عارفیه به دلیل کمبود روشنایی و دید کافی، مخصوصاً جلوی دست‌انداز روبروی ضایعاتی، بسیار ترسناک است. همچنین، درخواست سطل زباله در این منطقه به دلیل نبود آن، مشکل‌ساز شده و باعث تجمع زباله و سگ‌های ولگرد شده است.

8. عدم آسفالت کوچه
  کوچه‌ای که از برج ۶ پارسال به دلیل جابه‌جایی لوله گاز کند شده بود، هنوز آسفالت نشده است. خواهشمندیم شهرداری محترم نسبت به آسفالت این کوچه اقدام کند. (جامی شرقی ۹ - سلمان ۲)

9. درخواست جدول‌گذاری در خیابان سروش
  اهالی منطقه بزرگ سروش از شورای شهر و شهرداری درخواست کرده‌اند که سمت راست خیابان سروش جدول‌گذاری شود. این درخواست اخیراً در مساجد عشره مبشره و امام هادی نیز مطرح شده است. لطفاً این درخواست را بررسی و اجرایی کنید.

10. مشکل آنتن‌دهی همراه اول در مسکن مهر آریامنش
   لطفاً به مسئولین اداره مخابرات اطلاع دهید که آنتن‌دهی همراه اول در مسکن مهر آریامنش بسیار ضعیف است و مشکلات زیادی برای ارتباطات به وجود آورده است.

11. کمبود شیرخشک در داروخانه‌ها
   از اول ماه، شیرخشک برند بی‌لاک در داروخانه‌های شهر پیدا نمی‌شود. خواهشمندیم که پاسخ قاطعی به این مشکل داده شود، زیرا بچه‌های شیرخوار نیاز به این شیر دارند و این کمبود باعث نگرانی والدین شده است.

🔵 کانال مردمی تایبادآنلاین در تلگرام

نظر شما