برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان تفرش
موضوع : شهرشناسی | استان مرکزی-تفرش

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان تفرش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفرش، جلسه شورای اداری شهرستان تفرش با حضور دکتر بیاتی نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر اجرایی امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه، دکتر جواد اتابکی فرماندار شهرستان ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه(س)، از همکاری، همراهی و همدلی تمامی مدیران شهرستان، به‌ویژه دکتر بیاتی و حجت‌الاسلام اجرایی، و همچنین اعضای شورای تأمین شهرستان تقدیر کرد. وی اظهار داشت که با همکاری و تلاش مشترک، تفرش به کارگاهی عمرانی تبدیل شده و پروژه‌های متنوعی در حوزه‌های روستایی، راه، آب و کشاورزی در حال انجام است.

اتابکی افزود که نتایج این تلاش‌ها به وضوح برای مردم شهرستان ملموس است. از جمله این اقدامات می‌توان به روکش جاده‌ها، که پس از ۱۵ سال در حال اجراست و با پیگیری نماینده محترم اکثر محورها تا فصل سرما تکمیل خواهد شد، زیرسازی و آسفالت محورهای خاکی روستایی، روشنایی گردنه گیان و نقره کمر، رفع مشکلات اینترنت و آنتن‌دهی تلفن همراه، رفع مشکل آب شرب روستاها، اجرای کانال‌های کشاورزی، لایروبی قنوات، جذب سرمایه‌گذار، جدول‌گذاری و آسفالت معابر روستایی، اجرای سنگ‌فرش، طرح بهارستان برق و تأمین زمین برای متقاضیان در کلیه روستاها اشاره کرد.

این اقدامات و برنامه‌ها که با پیگیری مستمر مدیران و نماینده محترم در حال اجراست، به‌منظور بهبود شرایط زندگی و توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان تفرش صورت می‌گیرد.

نظر شما