شرط حضور تماشاگران در دیدار تراکتور - پرسپولیس
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

شرط حضور تماشاگران در دیدار تراکتور - پرسپولیس

رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، اعلام کرد که حضور تماشاگران در دیدار هفته دوم لیگ برتر بین تیم‌های تراکتور تبریز و پرسپولیس منوط به نصب کامل گیت‌ها و شماره‌گذاری صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تاج پس از بازدید از امکانات ورزشگاه یادگار امام (ره) اظهار داشت که پیشرفت‌های قابل توجهی در این ورزشگاه مشاهده کرده است. وی از اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و باشگاه تراکتور بابت مسئولیت‌پذیری و تلاش‌های صورت گرفته تشکر کرد و افزود: "رختکن‌ها، حوضچه آب سرد و دیگر امکانات به خوبی تعبیه شده‌اند، و گیت‌های ورودی هواداران نیز با سرعت در حال نصب و راه‌اندازی هستند."

تاج تأکید کرد که اگر نصب گیت‌ها و شماره‌گذاری صندلی‌ها تا زمان مسابقه به اتمام برسد، بازی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، در غیر این صورت بازی بدون حضور هواداران انجام می‌شود.

وی همچنین به مشکلات مربوط به استفاده از VAR در این ورزشگاه اشاره کرد و اظهار داشت که فدراسیون فوتبال در این زمینه باید به باشگاه‌ها کمک کند. تاج در پایان با اشاره به چمن مرغوب ورزشگاه یادگار امام (ره)، اطمینان داد که نواقص موجود به زودی برطرف خواهند شد.

نظر شما