برگزاری هفته علم در ارمنستان: بررسی آینده و چشم‌انداز دنیای مالی
موضوع : اطلاع‌رسانی | کنفرانس ها

برگزاری هفته علم در ارمنستان: بررسی آینده و چشم‌انداز دنیای مالی

ایروان، 13 آگوست، «آرمِن پرِس» — توسعه فناوری‌های بلاک چین و وب 3.0 و ظهور ارزهای رمزپایه تغییرات قابل توجهی را در محیط مالی و اقتصادی جهانی در سال‌های اخیر ایجاد کرده‌اند. این فناوری‌های غیرمتمرکز به تدریج در تلاشند تا جایگزین سیستم‌های مالی سنتی شوند، اما همچنان برای بسیاری از شهروندان عادی به دلیل پیچیدگی‌های آن‌ها قابل درک نیستند.

در راستای پاسخ به سوالات مربوط به بلاک چین، ارزهای رمزپایه و آینده آن‌ها در بازار مالی، پادکست ویژه‌ای به میزبانی «آرمِن پرِس» برگزار خواهد شد. این پادکست به بررسی این موضوعات و ارائه پاسخ به مبهمات موجود در این زمینه خواهد پرداخت.

به مناسبت ترویج و توسعه علوم در ارمنستان، هفته علم از تاریخ 1 تا 6 اکتبر سال جاری میلادی در این کشور برگزار خواهد شد. این رویداد علمی سراسری به ابتکار «قدرت علم» و با همکاری وزارت آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان، آکادمی ملی علوم، شهرداری ایروان و با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

در آستانه «هفته علم»، «آرمن پرس» و ابتکار «گیتوژ/قدرت علم» مجموعه‌ای از پادکست‌ها را آغاز کرده‌اند. در این پادکست‌ها، شرکت‌کنندگان از رشته‌های مختلف «هفته علم»، شامل دانشمندان، مهندسان، نمایندگان بخش فناوری اطلاعات و کارشناسان دیگر رشته‌ها، به گفتگو درباره چشم‌انداز ترویج، توسعه و پیشرفت رشته‌های علمی مختلف خواهند پرداخت.

مهمان ویژه این پادکست‌ها، آرام جیوانیان، متخصص رمزنگاری و عضو ابتکار «گیتوژ/قدرت علم»، به بررسی و تحلیل موضوعات مربوط به بلاک چین، ارزهای رمزپایه و دیگر مباحث مرتبط خواهد پرداخت.

نظر شما