درویش: فشارها برای افزایش سقف بودجه پرسپولیس ناعادلانه است؛ مذاکرات با قلی‌زاده در حال پیگیری است
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

درویش: فشارها برای افزایش سقف بودجه پرسپولیس ناعادلانه است؛ مذاکرات با قلی‌زاده در حال پیگیری است

تهران- ایرنا - رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد که باشگاه تحت فشارهای زیادی برای افزایش سقف بودجه قرار دارد و نسبت به این فشارها و تلاش‌ها برای تغییر قوانین معترض است.

درویش در این خصوص گفت: «در شرایطی که سقف بودجه در ابتدای فصل نقل و انتقالات مشخص شده بود و باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را کرده بود تا در این چارچوب عمل کند، اکنون با فشارهایی برای افزایش سقف بودجه مواجه شده‌ایم.» وی تأکید کرد که این فشارها به این دلیل است که باشگاه نتوانسته با برخی از بازیکنان کلیدی خود تمدید قرارداد کند و این نفرات تیم را ترک کرده‌اند.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: «ما بارها از فدراسیون فوتبال و آقای مهدی تاج خواسته‌ایم که در برابر این فشارها ایستادگی کنند و قانون سقف بودجه را همانطور که وضع شده است، اجرا کنند. افزایش سقف بودجه نمی‌تواند به بازیکنانی که به دلیل رعایت این قانون از تیم جدا شده‌اند، بازگشتی بدهد. به همین دلیل، موافقت با افزایش سقف بودجه در این شرایط منطقی به نظر نمی‌رسد.»

درویش همچنین به موضوع پاداش‌های ورودی تیم‌ها در رقابت‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: «پاداش‌های ورودی تیم‌ها متفاوت است و پیشنهاد اضافه کردن پاداش‌ها به سقف بودجه عجیب و غیرمنطقی است. درآمدهای باشگاه‌ها تا تاریخ ۸ شهریور، پایان نقل و انتقالات، ملاک خواهد بود و هر درآمدی پس از این تاریخ به سقف بودجه سال آینده افزوده می‌شود.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شایعه‌ای که درباره تماس یکی از مسئولان دولتی برای اعلام حکم کمیته تعیین وضعیت به نفع بیرانوند مطرح شده بود، واکنش نشان داد و گفت: «من این شایعه را دیده‌ام، اما بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد. این اخبار به نظر می‌رسد که درست نباشد و برخلاف شعارهای دکتر پزشکیان است.»

در نهایت، درویش در مورد مذاکرات با علی قلی‌زاده نیز اظهار داشت: «مذاکراتی در حال انجام است و به محض نهایی شدن، جزئیات را از طریق رسانه رسمی باشگاه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

نظر شما