پاسخهای مسئولین و مسائل مختلف شهروندان تایباد
رفع مشکل برق آبسردکن پارکخطی
- روابط عمومی شهرداری تایباد: ضمن تشکر از اطلاعرسانی، مشکل برق آبسردکن پارکخطی در ساعات اولیه صبح توسط پرسنل خدمات شهری شهرداری تایباد رفع شد.
آبسردکنهای پارک خطی
- روابط عمومی صداوسیما شهرستان تایباد: این اداره اعلام آمادگی میکند که در صورت جابجایی آبسردکنهای پارک خطی، تمام امور مربوط به آب، برق و سرویس نگهداری آنها را برعهده بگیرد.
صرفهجویی در مصرف آب
- صدای شهروند: خواهش میشود که مصرف آب برای آبپاشی مغازهها کاهش یابد و بحران آب را جدی بگیریم.
مشکلات مسکن مهر آریامنش
- صدای شهروند: ساکنین مسکن مهر آریامنش از مشکلات جمعآوری زبالهها، کدپستی و آنتندهی اپراتورها گزارش دادهاند و درخواست رسیدگی دارند.
وضعیت پیادهروی کنار اداره برق
- صدای شهروند: درخواست رسیدگی به وضعیت پیادهروی کنار اداره برق خیابان نیروگاه.
وضعیت کمر بندی ضلع غربی شهر
- صدای شهروند: درخواست گزارشی در مورد وضعیت کمر بندی ضلع غربی شهر و اقداماتی که صورت گرفته است.
جمعآوری شاخههای درخت
- صدای شهروند: درخواست جمعآوری شاخههای درخت که برای مدت ۲۰ روز است در جامی شرقی ۸ ریخته شده است.
وجود داروخانه در شهرک امام حسین
- صدای شهروند: درخواست ایجاد داروخانه در شهرک امام حسین بلوار فرهنگیان به دلیل مشکل در تأمین دارو.
وضعیت بلوار شهید فخری زاده
- صدای شهروند: درخواست رسیدگی به وضعیت بلوار شهید فخری زاده که برای طرح فاضلاب کنده شده و با سنگ پر شده است.
مشکلات سطلهای زباله
- صدای شهروند: درخواست توجه به مشکلات زبالههای ریخته شده توسط شبگردها و بوی نامطبوع ناشی از آن در کوچه اصناف نزدیک شهرداری.
ایمنی تابلو برق در پارک خطی
- صدای شهروند: درخواست اطلاعرسانی و رسیدگی به تابلو برق در پارک خطی که به دلیل سهلانگاری در وضعیت ایمنی مناسبی نیست.
این پاسخها و درخواستها به طور کلی مشکلات و نیازهای مختلف شهروندان تایباد را در برمیگیرد و امید است که اقدامات لازم به سرعت انجام شود.
نظر شما