عملکرد 4 ماهه نماینده مردم شریف شهرستان تایباد در مجلس شورای اسلامی
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

عملکرد 4 ماهه نماینده مردم شریف شهرستان تایباد در مجلس شورای اسلامی

در چهار ماه گذشته، نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی اقدامات متعددی در زمینه توسعه و رفع مشکلات شهرستان‌های مختلف انجام داده است. برخی از این اقدامات عبارتند از:

اخذ ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی جاده تربت جام به سمیع آباد: این پروژه با هدف بهبود وضعیت راه‌های ارتباطی و تسهیل حمل و نقل در منطقه انجام می‌شود.

اختصاص ۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و آسفالت محور باخرز به روستای سیه لاخ و استای: این اعتبار به منظور بهبود وضعیت راه‌های روستایی و ارتقای کیفیت زندگی مردم در این مناطق صرف خواهد شد.

دریافت ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی راه روستایی در صالح‌آباد: این پروژه در جهت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل روستایی و افزایش دسترسی اهالی به خدمات عمومی اجرا می‌شود.

دریافت حواله ۱۰۰۰ تن قیر مازاد از بنیاد مسکن برای ۴ شهرستان: این قیر برای بهبود وضعیت جاده‌های روستایی و شهری در چهار شهرستان استفاده خواهد شد.

پیگیری مشکلات معلمان دارای کد ۵ و ۱۹: نماینده با برگزاری جلسات متعدد با مسئولان استانی و کشوری موفق به حل مشکلات بسیاری از این معلمان شد.

پیگیری مشکلات شناسنامه فاقدین: با استناد به قانون مصوب سال ۱۳۹۸، نماینده به پیگیری مشکلات شناسنامه فرزندان زیر ۱۸ سال مادران ایرانی پرداخت که به‌زودی این موضوع تسریع خواهد شد.

پیگیری مشکلات منطقه آزاد دوغارون: در این زمینه نماینده با وزیر اقتصاد قبلی و فعلی و دیگر مسئولان کشوری گفتگوهایی انجام داده است.

کنترل افزایش کاذب قیمت‌های املاک در تایباد: به دلیل منطقه آزاد دوغارون، قیمت املاک در تایباد به‌طور کاذب افزایش یافته که نماینده از طریق افزایش تسهیلات مسکن ملی و اختصاص زمین به متقاضیان این مسئله را پیگیری کرده است.

نظر شما