نجات جان دختر ۱۵ ساله توسط کارشناسان اورژانس بوشهر
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

نجات جان دختر ۱۵ ساله توسط کارشناسان اورژانس بوشهر

 رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر اعلام کرد که کارشناسان عملیات اورژانس ۱۱۵ با اقدام به موقع، جان یک دختر ۱۵ ساله را نجات دادند.

جزئیات حادثه

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسین موسوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از تماس با اورژانس مبنی بر اضطراب و ایست قلبی تنفسی یک دختر ۱۵ ساله، توصیه‌های لازم توسط کارشناس مرکز ارتباطات ۱۱۵ آغاز و تیم عملیاتی اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

اقدامات تیم اورژانس

پس از ارزیابی صحنه توسط تیم عملیاتی، مشخص شد که دختر جوان به دنبال اضطراب دچار ایست قلبی تنفسی شده است. عملیات احیا پیشرفته شامل ماساژ قلبی، دارودرمانی، شوک الکتریکی، و برقراری راه هوایی فوراً آغاز شد و تا زمان رسیدن به بیمارستان ادامه یافت. این تلاش‌ها منجر به احیا و نجات جان بیمار از مرگ حتمی شد.

موفقیت اورژانس ۱۱۵ بوشهر

موسوی تصریح کرد که احیا موفق این دختر جوان، نمونه‌ای از عملکرد برجسته کارکنان اورژانس ۱۱۵ است. وی افزود که امسال شاهد افزایش آمار احیا موفق در بین بیماران مختلف بوده‌ایم.

نتیجه‌گیری

موسوی این موفقیت را نتیجه کارگاه‌های عملی و تئوری مستمر دانست که سال گذشته به‌صورت کشوری توسط اساتید برجسته در اورژانس استان بوشهر برگزار شده است.

نظر شما