برندۀ مناظره ترامپ-هریس: تحلیل ۱۴ ستون‌نویس و تحلیل‌گر سیاسی به نیویورک تایمز
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

برندۀ مناظره ترامپ-هریس: تحلیل ۱۴ ستون‌نویس و تحلیل‌گر سیاسی به نیویورک تایمز

در پی برگزاری اولین مناظره میان دونالد ترامپ و کامالا هریس، نیویورک تایمز از ۱۴ ستون‌نویس و تحلیل‌گر سیاسی خواسته است تا ارزیابی خود را از این مناظره ارائه دهند. در اینجا نظرات آن‌ها در مورد برنده و بازنده مناظره، نکات کلیدی بحث و شمایل سیاست‌ورزانه کاندیداها آمده است.

🔹 کریستن سولتیس اندرسون: هریس به‌طور کل موفق‌تر بود، با این حال، سطح گفت‌وگو به طرز وحشتناکی پایین بود. ترامپ در دفاع از خود موفق نبود و هریس توانست به خوبی نقاط ضعف او را برجسته کند.

🔹 بنیامین آپلبام: هریس توانست ترامپ را در موضع دفاعی قرار دهد و او را به نظر خطرناک و مضحک برساند. ترامپ در برخی لحظات به شدت در تلاش بود تا از مواضعش دفاع کند.

🔹 جاش بارو: هریس در مناظره مسلط و آینده‌نگر ظاهر شد. او توانست ارتباط بهتری با آمریکایی‌ها برقرار کند و ترامپ را در موقعیتی ضعیف قرار دهد.

🔹 چارلز ام. بلو: هریس به‌طور واضح برنده مناظره بود. او ترامپ را به خوبی به چالش کشید و پیام روشنی برای مردم آمریکا ارسال کرد.

🔹 جمل بوئی: هریس به دلیل نمایش متانت و هوشیاری در برابر ترامپ، برنده مناظره شد. او توانست با شجاعت و قدرت به مقابله با ترامپ بپردازد.

🔹 میشل کوتل: هریس به‌طور مؤثر به ترامپ حمله کرد و او را به دنیای ناآشنا و متناقضش کشاند.

🔹 لیام دونوان: هریس ارتباط خوبی با بینندگان برقرار کرد و ترامپ را در دام خود گرفت تا خودپسندی و افراط‌گری او را به نمایش بگذارد.

🔹 راس دوتات: هریس با عملکرد دادستانی کارآمد خود، ترامپ را از موفقیت در بحث‌های کلیدی منصرف کرد. ترامپ نیز دقایق درخشانی داشت، اما هریس به‌طور کلی مؤثرتر بود.

🔹 دیوید فرنچ: هریس با اختلاف زیاد پیروز مناظره بود. او با متانت و پرشوری که نشان داد، موفق شد تا ترامپ را در موقعیت ضعیف قرار دهد.

🔹 مت لباش: هریس با اعتماد به نفس و تسلط کامل ظاهر شد، در حالی که ترامپ دچار پریشانی و آشفتگی شد.

🔹 کاترین مانگو وارد: هریس در مناظره بهتر عمل کرد و هرچند که به بسیاری از سؤالات طفره رفت، به‌طور کلی موفق بود.

🔹 دانیل مک‌کارتی: ترامپ به دلیل تمرکز بر جایگاه خود به‌عنوان نامزد خارج از گود، به نوعی پیروز مناظره بود. هریس نتوانست به‌طور کامل نظر ترامپ را تغییر دهد.

🔹 پاملا پل: هریس با فصاحت و متانت عمل کرد و توانست ترامپ را در موقعیت ضعیف قرار دهد. او موفق شد تا نقاط ضعف ترامپ را به خوبی نمایان سازد.

🔹 لیدیا پولگرین: ترامپ در این مناظره به نظر نمی‌رسید استراتژی خاصی داشته باشد و نتوانست به خوبی به هریس ضربه بزند.

منبع: نیویورک‌تایمز
تاریخ انتشار: 11 سپتامبر 2024
مترجم: لیلا احمدی

نظر شما