حل معمای قتل پدری پس از ۳۵ سال با کمک پادکست دختران دوقلو
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

حل معمای قتل پدری پس از ۳۵ سال با کمک پادکست دختران دوقلو

در شب ۱۳ اکتبر ۱۹۸۹، جیمی وید مارتین، در شهر کوچک بون تر در ایالت میسوری آمریکا، به یک میخانه رفت اما هرگز به خانه بازنگشت. جسد او که در یکی از خیابان‌های نزدیک به میخانه پیدا شد، نشان‌دهنده ضربه مرگباری به سرش بود که در جریان یک نزاع بیرون از میخانه رخ داده بود. با وجود بازداشت یک مظنون، او به دلیل نبود شواهد کافی آزاد شد و پرونده برای سال‌ها به حالت تعلیق درآمد.

دختران دوقلوی مارتین، آنجلا ویلیامز و آندریا لین، که هنگام قتل تنها ۱۱ سال داشتند، در سال ۲۰۲۰ تصمیم گرفتند با راه‌اندازی پادکستی به نام شهر کوچک فراموش شده به تحقیق در مورد قتل پدرشان بپردازند. آن‌ها از طریق بررسی گزارش‌های پلیس، کالبدشکافی، و مصاحبه با ساکنان محلی تلاش کردند تا سرنخ‌های جدیدی پیدا کنند.

در نتیجه تحقیقات آن‌ها، مشخص شد که فردی به دلیل اتهام رابطه نامشروع مارتین با همسرش با او دشمنی داشت و چند هفته قبل از قتل، با هم درگیر شده بودند. این اطلاعات باعث شد که مقامات محلی پرونده را مجدداً به جریان بیندازند.

در نهایت، وسلی پل مارلر، ۶۹ ساله، به اتهام قتل بازداشت شد. او با وجود سابقه جرائم مرتبط با مواد مخدر، ادعا می‌کند که بی‌گناه است. دختران مارتین امیدوارند که پس از سال‌ها انتظار، عدالت درباره قتل پدرشان برقرار شود.

نظر شما