شکست سایپا در رقابت‌های والیبال باشگاه‌های بانوان آسیا برابر ژاپن
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

شکست سایپا در رقابت‌های والیبال باشگاه‌های بانوان آسیا برابر ژاپن

تیم والیبال بانوان سایپا در دومین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های بانوان آسیا ۲۰۲۴ برابر نماینده ژاپن، تیم نِک رِد راکِتس کاوازاکی، با نتیجه سه بر یک مغلوب شد.

این رقابت‌ها از روز یکشنبه، اول مهر ماه، به میزبانی شهر ناخن راچسیما در تایلند آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. تیم سایپا که عنوان قهرمان لیگ برتر سال ۱۴۰۲ ایران را یدک می‌کشد، در گروه B با تیم‌های ال پی بانک نینه بینه (ویتنام)، نک رد راکتس کاوازاکی (ژاپن) و مونولیس اس کای ریزرس (فیلیپین) همگروه شده است، که می‌تواند عنوان گروه مرگ را به خود اختصاص دهد.

در مسابقه با ژاپن، بازیکنان سایپا به سرمربیگری نیلوفر حجتی در ست نخست ۲۷ بر ۲۵ حریف قدرتمند خود را شکست دادند. اما در ست‌های دوم تا چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۴ مغلوب شدند.

تیم سایپا براساس برنامه، فردا در آخرین دیدار مرحله مقدماتی از ساعت ۶:۳۰ صبح به مصاف تیم ال پی بانک نینه بینه (ویتنام) می‌رود. این تیم با ترکیب ۱۴ بازیکن از جمله شبنم علیخانی (کاپیتان)، آیتک سلامت و مهسا کدخدا به رقابت می‌پردازد.

کادر فنی تیم شامل لیلا داودآبادی (سرپرست)، پویا عزیزی و مرضیه کریمی (کمک مربیان)، و اکرم حبیب‌لو (مربی بدنساز) است. نرگس افشین، داور بین‌المللی ایرانی، نیز به عنوان نماینده داوری ایران در این رقابت‌ها حضور دارد.

نظر شما