حضور فعالان گردشگری تایباد در کارگاه توانمندسازی صنعت گردشگری تربت حیدریه
موضوع : شهرشناسی | تایباد شناسی

حضور فعالان گردشگری تایباد در کارگاه توانمندسازی صنعت گردشگری تربت حیدریه

تایباد - احمدزاده، رئیس گروه آموزش، بازاریابی و توسعه گردشگری خراسان رضوی، اعلام کرد که به مناسبت روز جهانی گردشگری، کارگاه آموزشی توانمندسازی صنعت گردشگری به صورت منطقه‌ای و با حضور ۸۰ نفر از مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی، دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان گردشگری، رستوران‌های بین‌راهی و مجتمع‌های گردشگری از شهرستان‌های تربت حیدریه، کاشمر، خواف، خلیل‌آباد، بردسکن، رشتخوار، زاوه، مه‌ولات، باخرز و تایباد برگزار شد.

این دوره آموزشی که برای نخستین بار به صورت منطقه‌ای برگزار شد، به منظور توسعه گردشگری و ارتقای دانش میزبانی ویژه مدیران و بهره‌برداران تأسیسات گردشگری برنامه‌ریزی شده و رایگان بود.

در این کارگاه، از تایباد نیز آقای احمد قادری، مدیر آژانس هواپیمایی و جهانگردی گشت و سفر مولانا، آقای صادقی، مدیر بوم‌گردی سالار محمد محسن‌آباد و آقای عامر توکلی، مدیر بوم‌گردی صولت شهرداری تایباد حضور داشتند. این نمایندگان تایباد خواستار راه‌اندازی تور تایباد گردی شدند که با استقبال حاضران مواجه شد.

همچنین در ادامه این کارگاه، یک تور تربت گردی برگزار شده و شرکت‌کنندگان از آثار گردشگری تربت حیدریه بازدید کردند. این اقدام به منظور آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های گردشگری منطقه و تبادل تجربیات بین مدیران گردشگری انجام گرفت.

نظر شما